» آخرین اخبار » گیلان » خدمت به مردم بزرگ‌ترین استکبارستیزی است
خدمت به مردم بزرگ‌ترین استکبارستیزی است

خدمت به مردم بزرگ‌ترین استکبارستیزی است

شهریور ۱۹, ۱۴۰۰ 0۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام حسین فتحی امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر در مسجد ملاامیر با اشاره به موضع‌گیری‌های جدید در کشور درباره مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، اگر مذاکرات برای رفع تحریم‌ها باشد مانعی ندارد و با دیپلماسی قوی خواهانش هستیم. 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات به همه وظایف و تعهدات پایبند بود، افزود: مذاکره‌کنندگان هسته‌ای به تعهدات خود عمل نکردند بنابراین شرط بازگشت آمریکا به برجام باید لغو کامل تحریم‌ها باشد. 

امام جمعه موقت رودسر با بیان اینکه بازگشت به مذاکرات نباید ما را از پیشرفت کشور غافل کند و مانند گذشته مشکلات کشور را به بحث مذاکرات گره بزنیم، تصریح کرد: وظیفه آن‌ها بود که به تعهدات پایبند باشند اگر ما را معطل نکنند و از تعاملات با کشورهای دیگر فرصت‌سوزی نکند ایرادی ندارد وگرنه اتفاقی نخواهد افتاد چون ملت شناخته‌اند که چه کسی دشمنی همه جانبه در عرصه‌های مختلف می‌کند.

وی بهترین مرگ بر آمریکا و مبارزه با استکبار را خدمت به مردم خواند و گفت: با پیشرفت کشور و کم اثرکردن تحریم‌ها می‌توان بزرگ‌ترین ضربه را به دشمن زد، آن‌ها از طریق کار رسانه‌ای تلاش می‌کنند در مواضع مختلف، ما را ضعیف جلوه بدهند و شاید آن‌ها در کشورشان مشکلات‌شان بزرگ‌تر باشد که اصلا بروز نمی‌دهند. 

فتحی سفرهایی که از سوی رئیس جمهور آغاز شده را در حل مشکلات کشور تاثیرگذار دانست و افزود: باید برای شنیدن دغدغه‌های مردم و حل مشکلات آن‌ها جهادی عمل کرد.

امام جمعه موقت رودسر با اشاره شروع به کار شورای جدید و بر سر کار آوردن شهردار جدید بیان کرد: هدف باید خدمت به مردم باشد، شوراها عملکرد خود را از طریق رسانه‌ها به گوش مردم برسانند، این حق مردم است به فردی که رای داده مطالبه‌گری کند و از عملکرد شورا مطلع باشد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×