» دسته‌بندی نشده » وزیر ارشاد: نظارت بر رفتار سلبریتی‌ها در برنامه هفتم دیده شده است

وزیر ارشاد: نظارت بر رفتار سلبریتی‌ها در برنامه هفتم دیده شده است

تیر ۳۰, ۱۴۰۲ 0۰


 گروه سیاسی خبرگزاری فارس: نظارت بر رفتار سلبریتی‌ها یکی از مطالبات مردمی در سالهای اخیر بوده که پس از اتفاقاتی که جریان اغتشاشات سال گذشته رخ داد و طرح ادعاهای بدون سند و مدرک از سوی برخی سلبریتی‌ها در جریان این اغتشاشات این مطالبه افزایش یافت.

بر همین اساس در سامانه تعاملی «فارس من» نیز این درخواست ذیل پویش‌های مختلفی مطرح شده، به عنوان مثال در مخاطبان در یکی از این پویش ها که تحت عنوان «سلبریتی های حامی فتنه را از سینما و تلویزیون محروم کنید» به ثبت رسانده اند خواسته اند تا سلبریتی‌های حامی فتنه و فتنه‌گران و سلبریتی‌های هنجارشکن از جمله کشف حجاب از حقوق اجتماعی از جمله مشاغل دولتی، کار در سینما و تلویزیون و یا باشگاه‌ها محروم شوند. تا کنون نزدیک به ۲۰ هزار نفر از این پویش حمایت کرده اند.

 

 

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پاسخ به این مطالبه مردمی از تعیین ضوابطی برای نظارت بر اقدامات سلبریتی‌ها خبر داده بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این ضوابط اعمال مجرمانه مشخص  شده اند یا خیر؟ و چه تمهیداتی در این باره اندیشیده شده، افزود: دولت در برنامه هفتم توسعه که به مجلس شورای اسلامی تحویل داده، تمهیداتی را در این باره اندیشیده است که پس از تصویب، آیین نامه مربوطه با ریز موارد در دولت تعیین می‌شود. 

اخیرا یکی از سلبریتی ها اخیرا در لایو اینستاگرام خود از مردم خواسته بود تا با سلاح سرد با پلیس برخورد کنند! رفتارهایی از دست که در گذشته هم از سوی برخی سلبریتی ها وجود داشت موجب شده تا مطالبه بسیاری از مردم این باشد که ضوابطی برای نظارت بر اقدامات سلبریتی‌ها تعیین شود.

پیش از این نیز تعدادی از بازیگران زن سینما دست به اقدامات خلاف قانون و هنجارشکنانه ای زدند که موجب شد مطالبه مردمی برای برخورد با این رفتارها با جدیت بیشتری مطرح شود.

پایان پیام/




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×