» آخرین اخبار » گیلان » فرهنگ‌سازی راهکار تبیین مضرات بی‌حجابی در جامعه است

فرهنگ‌سازی راهکار تبیین مضرات بی‌حجابی در جامعه است

خرداد ۲۹, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی امروز در جمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان لنگرود با بیان اینکه باید فضیلت و زیبایی‌های دوران دفاع مقدس برای نسل جدید تبیین شود، اظهار کرد: فضای حاکم بر جامعه با فضای جبهه و دوران دفاع مقدس سازگار می‌باشد ولی این امر نیازمند تقویت است تا در قلب جامعه باقی بماند. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به سیره زندگی شهدا در کشور گفت: اگر سعی در حل مشکلات کشور و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم باید با سیره زندگی شهدا بیش از گذشته آشنا شویم. 

رئیس کل دادگستری گیلان، احکام الهی را مبتنی بر مسائل عقلانی دانست و افزود: تمامی احکام ارائه شده در این مبین اسلام پایه و اساس عقلانی داشته و در همین احکام هم بر رعایت عفاف و حجاب توسط بانوان تاکید شده است. 

خلیلی با اشاره به تشکیل ستاد راهبردی عفاف و حجاب در گیلان بیان کرد: این ستاد راهبردی با حضور تمامی نهادها از جمله نهادهای امنیتی و انتظامی تشکیل شده و در آن تصمیمات استانی برای مقابله با بی‌حجابی اتخاذ می‌شود. 

وی با بیان اینکه دشمنان ایران با مسلمانی و انقلاب اسلامی در ستیز هستند، گفت: در چند ماه اخیر شاهد بودیم که عده‌ای خود فروخته حتی در مقابل ملت، پیامبر و ائمه اطهار هم ایستادگی کردند تا از این‌ طریق بر ملت ایران غلبه کنند. 

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به پروپاگاندای شدید رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی در خصوص بی‌حجابی افزود: در کشور بی‌حجابی مطلق وجود ندارد و این پروپاگاندای رسانه‌ای دشمن بوده و با فطرت پاک، با عفت و دیندار بانوان ایرانی سازگار نیست. 

خلیلی با تاکید بر انجام برنامه‌های راهبردی و فرهنگی در خصوص ترویج حجاب در نسل جدید بیان کرد: برخی بی‌حجابی‌ها از روی غفلت است که باید با اتخاذ برنامه‌های فرهنگی این افراد را از مضرات بی‌حجابی آگاه کنیم.

وی، عریانی را شیوه اصلی دشمن برای غلبه و براندازی جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز مسیر جمهوری اسلامی هموار بوده و دشمن برای دور کردن جمهوری اسلامی از هدف خود در تلاش است تا از طریق رواج بی‌حجابی، کشور را از مسیر خود منحرف کند. 

رئیس کل دادگستری استان گیلان از برخورد جدی با بی‌حجابی‌های سازمان یافته در این استان خبر داد و بیان کرد: در ستاد عفاف و حجاب گیلان مقرر شد با بی‌حجابی‌ها در گیلان که ریشه براندازی دارد برخورد سخت و سنگین شود که نمونه آن در رشت مشاهده شد و فورا توسط نهادهای امنیتی بازداشت شد. 

خلیلی با انتقاد از تصرف‌های غیرقانونی در سواحل گیلان گفت: بسیاری از تصرف‌های صورت گرفته در سواحل خلاف بوده و این افراد بعد از آزادسازی سواحل در همان مکان قبلی خود با پخش موسیقی‌های مبتذل شروع به ناهنجاری می‌کنند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×