» آخرین اخبار » گیلان » غرب‌باوران داخلی از رونمایی موشک «فتاح» افسرده و نگران شدند

غرب‌باوران داخلی از رونمایی موشک «فتاح» افسرده و نگران شدند

خرداد ۲۶, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت آست الله رسول فلاحتی در آئین عبادب سیاسی نمازجمعه این هفته رشت با گرامیداشت ایام شهادت امام جواد (ع)  اظهار کرد: پذیرش ولایت امام جواد (ع) آثار و برکات فراوانی دارد چرا که خداوند انسان را صاحب درجات در روز قیامت خواهد کرد و سیئات او را تبدیل به حسنات می کند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ، ایرانیان همواره مردمانی غیور، قدرتمند، فرهیخته و اهل علم و دانش و هنر بوده‌ و در روزگار ما نیز به اوج فرهیختگی و قدرت رسیده‌اند، گفت: ایران سرزمین شیرمردان و هنرمندان بوده اما بعد از جنگ جهانی دوم تلاش قدرت‌های سلطه به رهبری ایالات متحده این بوده که  ایران را تحقیر کنند زیرا می‌دانستند که ایران قوی جلوی رشد قدرت های شوم سلطه را می‌گیرد.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه نظام استعمار همیشه سعی داشته تا ایران را تحت استعمار خود نگاه داشته و تحقیر کند، گفت: نظام سلطه برای قدرت  استعماری خود در ایران  ضاخان و محمدرضا شاه را به این کشور تحمیل کردند.

فلاحتی با تاکید بر اینکه استعمارگران با برخورداری از غول‌های فرهنگی، به ترویج فرهنگ غربی در ایران پرداختند، افزود: غرب‌گرایان  روشنفکران و فریفته آن تفکر غربی فکر می‌کنند آنها باید بر ما سلطه و آقایی داشته باشند، در  حالی‌که قدرت و عزت از آن‌  ملت های اهل تولید و معنویت است.

خطیب جمعه رشت با اذعان به اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز هیچ نقطه‌ای از زمین نیست که نگاهش به جمهوری اسلامی نباشد، بیان کرد: یک تار موی ژنرال حاج قاسم سلیمانی به تمام ژنرال‌های دنیا می‌ارزد و چرا که این شهید والامقام  یک نیروی الهی، قدرتمند و انسان‌ساز بوده است.

وی با تأکید بر اینکه در سایه خون شهدای گرانقدر ایران اسلامی و رهبری و مدیریت‌های الهی امامین انقلاب، جمهوری اسلامی بر همه ملت‌ها سایه افکنده، افزود: دشمن همچنان تلاش می‌کند تا یأس و ناتوانی را در بین ملت ایران القا کند و بگوید ایرانیان نمی‌توانند کاری انجام دهند اما ایرانیان در عرصه‌های مختلف با تفکر «ما میتوانیم» توانستند.

 فلاحتی با اذعان به اینکه دشمنان مخالف دستیابی و موفقیت ما در عرصه هسته‌ای هستند، تصریح کرد: توسعه صنعت هسته‌ای در هر کشوری موجب ایجاد قدرت بازدارندگی و در عرصه کشاورزی، محیط زیست، هوافضا و بخش های درمان صدها اثر مفید داشته و باعث قدرت و پیشرفت کشورمان می شود و جوانان ما در این عرصه استعداد خارق‌العاده خود را به رخ جهانیان کشاندند.

وی با بیان اینکه منطق قدرت‌های پوشالی جهانی، عقلانی نیست بلکه منطقی نابخردانه دارند، گفت: دشمن در تلاش است تا موفقیت‌های جمهوری اسلامی را کمرنگ کرده و چشم خود را بر حقیقت قدرت ایران اسلامی ببندد.

فلاحتی با تأکید بر اینکه رونمایی از موشک فتاح یک افتخار بزرگ بود اما بعضی‌ها نمی‌خواهند این افتخارات را بپذیرند، بیان کرد: غرب‌باوران داخلی هم از رونمایی موشک فتاح افسرده و نگران شدند و قدرت پوشالی ایالات متحده و غرب‌باوران داخلی و صهیونیست‌ها حتی از سفرهای پی‌در‌پی رئیس‌جمهور کشورمان به سایر کشور و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی همواره نگران هستند.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×