» دسته‌بندی نشده » همایش ملی محیط زیست و حق آموزش برگزار می‌شود

همایش ملی محیط زیست و حق آموزش برگزار می‌شود

خرداد ۲۲, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین همایش ملی محیط زیست و حق آموزش با حضور نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و نهضت سوادآموزی در روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه برگزاری می‌شود.

نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز در حاشیه جلسه شورای معاونین، ضمن رونمایی از پوستر همایش ملی محیط زیست و حق آموزش، گفت: این همایش با هدف تبیین مفهوم حق آموزش و هم اندیشی برای دستیابی به شرایط مناسب برای آموزش محیط زیست برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش در پنج محور کلی جایگاه آموزش در حفاظت از محیط زیست، توسعه سواد محیط زیست در نظام آموزش رسمی، توسعه سواد محیط زیست در آموزش عالی کشور، جایگاه آموزش محیط زیست در نظام فنی حرفه‌ای کشور و محیط زیست و سوادآموزی بزرگسالان برنامه‌ریزی شده است.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، همکاری بین دستگاه‌های نظام آموزش رسمی کشور همچون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و نهضت سوادآموزی با سازمان حفاظت محیط زیست را سازنده عنوان کرد و افزود: برگزاری چنین همایش‌هایی نشان از مسئولیت پذیری نهادهای آموزش رسمی کشور نسبت به فرهنگ‌سازی و توسعه سواد محیط زیستی دارد.

گفتنی است این همایش در روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه از ساعت ۹ الی ۱۱ در محل سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط‌بان، واقع در پارک پردیسان برگزار می‌شود.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×