» دسته‌بندی نشده » امکان تکرار عملیات سرباز مصری / جهانیان یک صدا علیه دلار

امکان تکرار عملیات سرباز مصری / جهانیان یک صدا علیه دلار

خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ 0۰


خبرگزاری مهر، گروه بین‌الملل: دستاورد موشکی جدید ایران و رونمایی از موشک مافوق صوت «فتاح» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توجه رسانه‌های عربی را به خود جلب کرده است. از سوی دیگر هنوز پرونده عملیات سرباز مصری علیه ارتش رژیم صهیونیستی که بار دیگر ضعف و شکنندگی قدرت دفاع این رژیم را نشان داد بسته نشده است.

روزنامه رأی الیوم با اشاره به دستاورد موشکی ایران نوشت: فرماندهان سپاه پاسداران ایران اعلام کردند که موشک فتاح یک موشک مافوق صوت بوده که می‌تواند به راحتی حرکت خود را در هوا تغییر دهد. آنها تاکید کردند که ایران یک دستاورد بزرگ در زمینه تکنولوژی‌های پیشرفته به ویژه در زمینه تولیدات دفاعی مانند موشک‌ها و پهپادها کسب کرده است.

امکان تکرار عملیات سرباز مصری / جهانیان یک صدا علیه دلار

روزنامه العربی الجدید به سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به عربستان اشاره کرد و نوشت: این سفر درسایه تحولات سریعی که در منطقه شاهد آن هستیم از جمله ازسرگیری روابط دیپلماتیک میان عربستان و ایران صورت می‌گیرد. بلینکن در همان روزی وارد عربستان شد که ایران سفارت خود را در این کشور بازگشایی کرد.

امکان تکرار عملیات سرباز مصری / جهانیان یک صدا علیه دلار

روزنامه القدس العربی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی نوشت: مسئولان رژیم صهیونیستی به جنایات خود علیه فلسطینی‌ها به ویژه بیرون کردن آنها از خانه‌های خود در قدس اشغالی و تخریب منازل و مصادره زمین‌های فلسطینی‌ها ادامه می‌دهند. حتی درختان زیتون نیز از دست عناصر رژیم صهیونیستی در امان نبوده به طوری که ۵۰ اصله درخت زیتون توسط آنها در منطقه حزما واقع در قدس اشغالی از ریشه درآورده شد.

امکان تکرار عملیات سرباز مصری / جهانیان یک صدا علیه دلار

روزنامه لبنانی الاخبار با اشاره به تلاش گروه بریکس برای کنار گذاشتن دلار نوشت: در جریان برگزاری نشست دوستان گروه بریکس در آفریقای جنوبی طی ماه جاری با حضور کشورهای مختلف از جمله ایران، یک نکته قابل تأمل است؛ تلاش برای اتخاذ گام‌های عملی در راستای از بین بردن هیمنه ارزهای غربی به ویژه دلار در تعاملات مالی و تجاری میان کشورهای جهان در کنار صدور یک واحد پولی جدید مختص گروه بریکس.

گروه بریکس تلاش می‌کند سهم بیشتری از اداره امور جهان را به دست بگیرد تا تعادل بین المللی میان کشورهای ثروتمند و فقیر حفظ شود.

امکان تکرار عملیات سرباز مصری / جهانیان یک صدا علیه دلار

روزنامه لبنانی البناء در خصوص عملیات سرباز مصری علیه ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: این عملیات چهار پیام داشت ؛۱- عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی را نشان داد و اینکه توافقنامه‌های صلح مانند کمپ دیوید ضامن امنیت این رژیم نیست .۲- جوانان عرب در مصر و تمام جهان آرمان فلسطین را در قلب خود حاضر می‌بینند .۳- این عملیات ضعف ارتش رژیم صهیونیستی را در برابر یک سرباز ساده مصری نشان داد .۴- چه بسا این عملیات در جبهه‌های دیگر تکرار شود و رژیم موقت صهیونیستی چگونه در چند جبهه خواهد جنگید؟

امکان تکرار عملیات سرباز مصری / جهانیان یک صدا علیه دلار

روزنامه سوری الثوره در خصوص حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی نوشت: به ما ثابت شده که آمریکا هیچگاه به دنبال ایجاد راهکار در خصوص مسأله فلسطین نبوده بلکه همواره در تمامی محافل و در تمامی میادین سیاسی، نظامی، دیپلماتیک و رسانه‌ای از این رژیم تروریست حمایت کرده است. این حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی تنها در خصوص مسأله فلسطین نبوده بلکه واشنگتن از تمام طرح‌های استعماری تل‌آویو علیه تمام ملت‌های منطقه حمایت می‌کند.

امکان تکرار عملیات سرباز مصری / جهانیان یک صدا علیه دلار

روزنامه یمنی المسیره نیز نوشت: همزمان با سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان، سفیر آمریکا تحرکات تنش آمیز خود را افزایش داده است. آمریکا از تداوم تجاوز به یمن و محاصره این کشور و ناکام گذاشتن روند صلح حمایت می‌کند. این کشور از ریاض می‌خواهد به جنگ در یمن به بهانه حمایت از عربستان، ادامه دهد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×