» دسته‌بندی نشده » درمان همیشگی زانودرد با کمترین هزینه توسط زانوبند زاپیامکس

درمان همیشگی زانودرد با کمترین هزینه توسط زانوبند زاپیامکس

اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۲ 0۰

خرید زاپیامکس بهترین و به ‌صرفه ترین روش درمان زانودرد برای همیشه است. زانوبند زاپیامکس محصول کشور آلمان بوده و توسط شرکت زایسترونیک تولید شد‌ه است. باید بدانید که زاپیامکس انقلابی در علم پزشکی و درمان زانودرد به پا کرده و برای زانودرد توصیه می‌شود. برای کسب اطلاعت بیشتر و خرید زاپیامکس آلمانی با سایت دکتر شما همراه باشید.

زانوبند زاپیامکس؛ با این معجزه آلمانی آشنا شوید!

بسیاری از افراد بر این باورند زاپیامکس کاربردی مانند دیگر زانوبند های موجود دربازار دارد. اشتباه نکنید زاپیامکس یک زانوبند نگهدارنده یا طبی نیست. زانوبند زاپیامکس، زانوبند درمانی بوده که تلفیقی از تکنولوژی یو آی سی (UIC) است. دیگر زانوبند‌ها فقط نقش نگهدارند زانو را ایفا می‌کنند. اما زاپیامکس موجب درمان قطعی و همیشگی زانو می‌شود.

UIC برگ برنده زاپیامکس!

زانو یکی از مهم ترین اجزای بدن بوده که همانند ستونی نقش پایداری و ثبات زانو را ایفا می‌کند. با بروز مشکل در زانو بیشتر افراد درگیر شد‌ه با زنو درد در انجام فعالیت روزمره خود نیر ناتوان می‌شوند. زانوبند زاپیامکس با هدف رهایی همیشگی بیمار مبتلا به زانودرد تولید شد‌ه است. زاپیامکس با بهرمندی از سه فناوری اولتراسوند (Ultra Sound)، انفرارد (Infrared)، کلاک پالس (Colck Pulse) موجب درمان آسان زانودرد می‌شود. هر کدام از این تکنولژی ها یک عمل منحصر به فرد در درمان زانودرد انجام می‌دهند. در ادامه با وِیژگی هر تکنولوژی آشنا خواهید شد.

درمان انواع زانودرد با خرید زاپیامکس!

اکثر افراد در طول زندگی به علت های مختلف دچار زانودرد می‌شوند. بیشترین کسانی که دچار این عارضه سخت و آزاردهنده افراد مسن و کهن سال و ورزشکاران اند. زانودرد می‌تواند با علائم درد، التهاب و تورم خود را نشان دهد. انواع مختلفی از زانودرد که توسط زاپیامکس قابل درمان است، در لیست زیر قرار دارد. انواع زانودرد عبارت اند از:

  1. آرتروز زانو
  2. آسیب‌های ورزشی شدید
  3. نقرس
  4. درد پس از جراحی
  5. خشکی مفاصل
  6. اسپاسم عضلانی
  7. پارگی رباط زانو

زانوبند زاپیامکس چه ویژگی دارد؟

هدف از ساخت زاپیامکس درمان همیشگی زانودرد است. زاپیامکس با ارسال امواج به صورت مستقیم به درون بافت آسیب دید‌ه زانو، موجب افزایش خون رسانی و تسکین درد آن نواحی زانو می‌شود. می‌توان گفت استفاده از زاپیامکس شما را از هرگونه جراحی، فیزیوتراپی و دیگر روش های درمان زانودرد بی‌نیاز می‌کند. برای مثال عمل جراحی، که یکی از روش‌های تهاجمی درمان درد زانو محسوب می‌شود، روشی پر هزینه بوده و زمان زیادی نیاز دارد. زاپیامکس بدون نیاز به هزینه‌ و وقت زیاد، شما را از درد زانو خلاص می‌کند.

  • افزایش گردش خون
  • گرمای درون سلولی
  • ترمیم پارگی بافت آسیب‌‍دید‌ه
  • ترشح هورمون ضد درد
  • برطرف شدن اسپاسم و گرفتگی عضلانی

موارد فوق به نحوه درمان زانودرد توسط زانوبند زاپیامکس اشاره کرده است. پس از خرید زاپیامکس شما می‌توانید برای همیشه از هرنوع درد زانویی خداحافطی کنید. در مواردی که زانودرد شما نیز شدید باشد ممکن است زمان درمان شما طولانی تر شود.

نحوه عملکرد اولتراسوند (Ultra Sound) در درمان زانودرد

اولتراسوند، یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های درمانی در حوزه فیزیوتراپی و توانبخشی است. اولتراسوند در زاپیامکس با ارسال امواج اولتراسونیک به عمق بافت زانو موجب افزایش دما می‌شود. توجه داشته باشید زاپیامکس گرما تولید نمی‌کند و شما هنگام استفاده از آن هیچگونه گرمایی احساس نمی‌کنید. افزایش گرما در درون بافت سلول اتفاق می‌افتد. نتیجه این افزایش دما در بافت، افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی است. خون حاوی مواد مغدی و مفید بوده که موجب ترمیم و تسکین درد زانو می‌شود.

اثربخشی تکنولوژی درمانی اولتراسوند در درمان بسیاری از بیماری‌ها و آسیب‌های عضلانی و اسکلتی ثابت شد‌ه است. همچنین این روش می‌تواند در درمان دردهای مفصلی، روماتیسم، آرتروز، بورسیت، نقرس و زانودرد بسیار مؤثر باشد. با توجه به اثربخشی اولتراسوند در درمان، این روش به عنوان یک روش درمانی مؤثر در فیزیوتراپی شناخته شد‌ه که در زاپیامکس قرار گرفتـه است.

انفرارد(Infrared) تکنولوژی بروز و موثر

مادون قرمز با استفاده از امواج نوری با طول موج مشخص، به درمان بافت‌های عمیق زانو می‌پردازد. این تکنولوژی  باعث افزایش جریان خون و تغذیه بهتر بافت آسیب‌دیده می‌شود. اکسیژن‌رسانی ناشی از افزایش گردش خون، ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده را سرعت می‌بخشد. انفرارد تراپی در درمان بسیاری از بیماری‌های عضلانی، اسکلتی، کشیدگی عضلات، شکستگی استخوان و بسیاری دیگر از مشکلات زانو مؤثر است. به طور کلی، تکنولوژی مادون قرمز به همراه کلاک پالس و اولتراسوند موجب درمان همیشگی اختلالات مربوط به زانو می‌شود.

کلاک پالس؛ درمان زانودرد با پالس‌های الکتریکی

کلاک پالس با استفاده از جریان الکتریکی با شدت مشخص، به درمان دردهای مفصلی کمک کرده و موجب تسکین درد و بهبودی بافت زانو می‌شود. امواج کلاک پالس با تحریک عصب‌های حسی و کاهش التهاب، به کاهش درد زانو کمک می‌کند.  دیگر ویژگی خاص امواج کلاک پالس ترشح هورمون اندروفین است. هورمون اندروفین موجود در خون موجب غیر فعال شدن گیرنده های درد می‌شود. پس از غیرفعال شدن گیرنده های درد هیچ سیگنال دردی به مغز ارسال نشده و این امر موجب تسکین و از بین رفتن درد می‌شود. همچنین، این روش درمانی می‌تواند به بهبود جریان خون و تغذیه بهتر بافت‌های زانو کمک کند و در نتیجه، به بهبود سلامت زانو کمک کند. ترکیب تکنولوژی‌های روز دنیا در زانوبند UIC زاپیامکس موجب شگفت‌زدگی افراد مبتلا به زانودرد می‌شود و افراد را از هرگونه درمان دیگری بی‌نیاز می‌کند.

نحوه استفاده از زانوبند زاپیامکس؛ درمان آسان زانودرد

استفاده از زانوبند زاپیامکس بسیار آسان بوده و نیازی به انجام هیچ کار خاصی ندارد. جنس زاپیامکس از پارچه و الیاف ضد حساسیت بوده و هیچ حساسیتی برای پوست ایجاد نمی‌کند. کافی است این زانوبند را به دور زانوی خود ببندید و آداپتور آن را به پریز برق متصل کرده استراحت کنید. کافی است روزانه به مدت چهل پنج دقیقه الی یک ساعت از زاپیامکس استفاده کنید تا با خاصیت درمانی آن آشنا شوید. توجه داشته باشید که از این زانوبند به علت متصل بودن به برق هنگام استفاده از آن استراحت کرده و حرکت نکنید.

خرید زاپیامکس از نمایندگی معتبر در ایران

برای جلوگیری از خرید زاپیامکس تقلبی و بدون تاثیر، دکتر شما اقدام به خرید این معجزه آلمانی از شرکت زایتسرونیک کرده است. نمونه اصلی زاپیامکس در بسته‌بندی شرکت زایسترونیک به قیمت یک میلیون و ۹۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. با خرید زاپیامکس برای همیشه از زانودرد خداحافظی کنید.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×