» آخرین اخبار » گیلان » برپایی نمایشگاه مد و لباس برندهای مطرح کشور در گیلان

برپایی نمایشگاه مد و لباس برندهای مطرح کشور در گیلان

اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نخستین رویداد و نمایشگاه بزرگ عرضه مد و لباس در گیلان آغاز به کار کرد. 

این رویداد که با حضور برندهای مطرح کشور در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود از امروز تا پایان روز جمعه ادامه دارد. 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در حاشیه افتتاحیه نخستی رویداد مد و لباس گیلان با بیان اینکه امروز مجموعه تالار مرکزی شهر میزبان یک رویداد کم نظیر در حوزه عرضه البسه متناسب یا عفاف و حجاب است، اظهار کرد: این رویداد از این حیث کم‌نظیر است که حضور ۹۰ برند مطرح کشور در حوزه عرضه، طراحی، تولید و عرضه لباس متناسب با عفاف و حجاب در این رویداد حضور دارند. 

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از این رویداد گفت: یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها تهیه البسه مناسب و متناسب با زیست عفیفانه است، این نمایشگاه می‌تواند کمکی برای تهیه البته متناسب با زیست عفیفانه کند. 

رضا ثقتی با بیان اینکه برندهایی در حوزه عفاف و حجاب در اینجا حضور دارند، افزود: فروشگاه‌های بزرگ استان گیلان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه با این برندها قرارداد همکاری و یا تفاهم‌نامه‌های همکاری برای توسعه، تولید و عرضه این نوع پوشاک امضا کنند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه باور ما این است که نیاز پوشش عفیفانه در جامعه ما زیاد است، تصریح کرد: گاهی صحنه‌ها و ناهنجاری‌هایی در جامعه می‌بینیم اما براید کلی این است که نیاز مردم به این حوزه ایجاد شدهوظیفه حاکمیت و دولت این است که این مراکز و نمایشگاه‌ها را در دسترس مردم قرار دهد. 

وی با اشاره به روزهای برگزاری رویداد مد و لباس در گیلان بیان کرد: این نمایشگاه در سه روز متوالی میزبان مردم شریف استان گیلان است، دروزهای جهارشنبه و پنجشنبه عصر و روز جمعه از صبح تا عصر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است. 

ثقتی با اشاره به برنامه‌های جنبی رویداد مد و لباس گفت: یکی از برنامه‌های دیگر این همایش کارگاه طراحی مد و لباس است که اساتید مطرح کشور در حوزه طراحی در اینجا حضور دارند و طراحان گیلانی و عرضه‌کنندگان نیز در این کارگاه حضور خواهند داشت. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×