» دسته‌بندی نشده » احتمال رگبار و رعد و برق در اصفهان از عصر امروز

احتمال رگبار و رعد و برق در اصفهان از عصر امروز

اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۲ 0۰


لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر امواج ناپایدار از روی استان طی ۲۴ ساعت پیش رو، اظهار داشت: این امواج افزایش ابر و در برخی ساعات وزش باد به نسبت شدید و وقوع تند باد لحظه‌ای را به‌همراه دارد که در مناطق مستعد شمال و شرق اصفهان به خیزش گرد و خاک منجر می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز احتمال رگبار بهاری باران گاهی همراه با رعد و برق و صاعقه بویژه در نیمه غربی، شمال و مرکز استان از جمله کلان‌شهر اصفهان وجود دارد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: از روز پنجشنبه تا شنبه شرایط پایداری بر روی منطقه حاکم خواهد بود و روند دمایی از شب پنجشنبه افزایشی خواهد شد.

امینی خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد روز گذشته در خوانسار و اردستان به ۸۴ کیلومتر بر ساعت و در شهر اصفهان به ۵۶ کیلومتر بر ساعت رسید.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو بین سه تا پنج درجه کاهش دارد و در این بازه بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۸ درجه سلسیوس و کمینه آن بامداد فردا به ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۳۹ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای چهار درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×