» آخرین اخبار » گیلان » رتبه نخست دفتر امور روستایی گیلان در اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور

رتبه نخست دفتر امور روستایی گیلان در اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور

اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، یاور پیراعلایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه روستاها در حوزه‌های مختلف یکی از اهداف دولت سیزدهم در گیلان است، اظهار کرد: این استان دارای روستاهای متعدد با میزان ظرفیت بسیار زیاد در عرصه‌های کشاورزی، گردشکری و صنایع دستی است که توجه به این ویژگی‌ها در راستای توسعه روستا و جلوگیری از مهاجرت از جمله اهداف دولت در کشور و گیلان است. 

وی اقدامات دولت در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی در روستاهای گیلان را بسیار موثر برشمرد و گفت: در راستای نظارت بر روند اجرای پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی در روستاها، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان حائز رتبه برتر کشور شد. 

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به پیشرفت روستاها و تحقق مهاجرت معکوس از رشت به روستا بیان کرد: کارشناسان دفتر امور روستایی به طور مداوم میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و همچنین میزان هزینه نظارت داشته و همین امر سبب شد تا استانداری گیلان حائز رتبه نخست کشور شود. 

به گفته پیرعلایی، با تلاش فرمانداران و کارشناسان فنی دهیاری، تمامی پروژه‌های عمرانی روستایی گیلان با جدیت دنبال شده و از هیچ تلاشی برای تکمیل این پروژه‌ها دریغ نمی‌شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×