» آخرین اخبار » گیلان » سرمایه‌های فرهنگی رضوانشهر تجلیل شدند

سرمایه‌های فرهنگی رضوانشهر تجلیل شدند

اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، سید نادر صفوی میرمحله، فرماندار رضوانشهر امروز در همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی این شهرستان که به مناسبت بزرگداشت مقام معلم در تالار پرکار برگزار شد، اظهار کرد: معلمان انسان‌های فرهیخته، با شرافت‌ترین و مسئولیت‌پذیرترین قشر جامعه هستند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان فرهنگی سرمایه‌ها و گنجینه‌های ارزشمند جامعه هستند، افزود: این قشر اگر دیروز معلم کلاس بودند، امروز معلم و الگوی جامعه هستند که باید از ظرفیت و تجارب آن‌ها نهایت استفاده را ببریم.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه برای معلمان عزیز ما بازنشستگی معنا ندارد، گفت: بازنشستگی پایان کار نیست بلکه شروع و آغازی دیگر برای کوشش است، ممکن است معلمان آموزش‌وپرورش بازنشسته شوند اما مسیر تعلیم و تربیت هرگز بازنشسته نمی‌شود.

به گفته نماینده عالی دولت در شهرستان ما به وجود شما فرهنگیان بازنشسته افتخار می‌کنیم که می‌توانید با آن تجربیات خودتان مدیران و مسئولان را در مسائل مهم و حیاتی یاری دهید و در راستای رفع مشکلات گام بردارند.

صفوی با اشاره به سیاست‌های دولت مردمی گفت: درب اتاق فرمانداری به روی مردم و فرهنگیان عزیز همیشه باز است تا بتوانیم با همفکری هم در جهت رفع مسائل و مشکلات در راستای توسعه شهرستان گام‌های مؤثری برداریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی نژاد فومنی، امام‌جمعه شهرستان رضوانشهر نیز در این همایش با تبریک هفته معلم و قدردانی از زحمات فرهنگیان گفت: آموزش از شئون حاکمیت است و از رسالت دولت‌های اسلامی در کشور ما طبق قانون اساسی این است که در جهت تبیین دین و تولید علم تلاش کنند.

سرهنگ جهانبخش عزیزی، فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز با قدردانی از زحمات معلمین در عرصه تعلیم و تربیت گفت: معلمین عزیز دانش آموزان را در این چشمه معرفت و بصیرت آب دیده کنند؛ و علم و اخلاق و پژوهش محور برنامه‌های فرهنگیان باشد.

در پایان ۳۵ نفر از بازنشستگان فرهنگی شهرستان رضوانشهر تجلیل شدند.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×