» آخرین اخبار » گیلان » پاداش شاگردان پیوس برای پیروزی حساس

پاداش شاگردان پیوس برای پیروزی حساس

اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲ 0۰


ناصر زحمتکش مالک باشگاه داماش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت تیمش اظهار کرد: در حال حاضر در رده دوم جدول هستیم و این هفته در استادیوم سردار جنگل با شهدای بابلسر مسابقه داشتیم که توانستیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم و تمام تلاش‌مان را برای صعود به لیگ یک می‌کنیم. 

وی با اشاره به دیدار هفته گذشته تیمش گفت: خوشبختانه با پیروزی خانگی برابر شهدای بابلسر، جایگاه خود در رتبه دوم را مستحکم کردیم و پس از پایان این دیدار نیز ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان پاداش به بازیکنان تقدیم کردیم و از حمایت هواداران که همیشه در گرما و سرما حامی تیم هستند تشکر می‌کنم. 

مالک باشگاه داماش با اشاره به وضعیتی پرداختی تیمش افزود: در حال حاضر ما تنها تیمی هستیم که پرداختی مناسبی در مقایسه با تیم‌های هم رده ما در لیگ و حتی تیم‌های گیلانی در لیگ‌های مختلف داریم و تاکنون بیش از ۶۰ درصد پرداختی به بازیکنان تیم داشته‌ایم.

زحمتکش با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش در لیگ ۲ بیان کرد: دیدارهای باقی مانده برای تیم بسیار حساس است و در یکی از مهمترین بازی‌های هفته دوشنبه مقابل شهرداری ماهشهر حضور خواهیم یافت و مثل دیدارهای گذشته با تلاش بازیکنان و کادر فنی خواهیم توانست با دست پر به گیلان بازگردیم. 

داماش گیلان با کسب پیروزی هفته گذشته، جایگاه خود در رتبه دوم جدول را با ۴۲ امتیاز حفظ کرد. تیم‌های شهرداری ماهشهر و شهدای رزکان هر ۲ با ۴۰ امتیاز در جایگاه‌های سوم و چهارم جدول گروه ب لیگ ۲ در تعقیب لاجوردی‌های رشت و مهمترین رقبا برای حضور در پلی آف هستند. 

داماش گیلان از ساعت ‍۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۴ اردیبهشت در استادیوم شهدای ماهشهر و در دیداری حساس برابر شهرداری ماهشهر قرار خواهد گرفت. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×