» دسته‌بندی نشده » تصویر «حاج قاسم» زینت‌بخش ساحل غزه

تصویر «حاج قاسم» زینت‌بخش ساحل غزه

اردیبهشت ۱, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری مهر، کاربران عرب‌زبان با انتشار پست‌های مختلفی در توئیتر با اشاره به نزدیک شدن عید فطر از تداوم درگیری‌ها در فلسطین صحبت کرده و بر لزوم ادامه یافتن مبارزات مسلحانه در برابر اشغالگران تاکید کردند.

احمد النابلسی در خصوص مقاومت فلسطین نوشت: ما شاهد ایستادگی بی‌نظیری در برابر تجاوزات نظامی صهیونیست‌ها بودیم. رهبران اشغالگر، در برابر موج بی‌سابقه هم‌بستگی فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی و دیگر نقاط درگیری مانند جنین، نابلس، الخلیل، حواره، داخل اراضی اشغالی، مسجدالاقصی، قدس و تمام خاک فلسطین کاملاً مستأصل شدند. این دستاورد به هیچ گروه خاصی تعلق ندارد بلکه متعلق به همه است.

تصویر «حاج قاسم» زینت‌بخش ساحل غزه

کاربر یمنی به نام القحوم نوشت: درحالیکه مسلمانان به آماده‌سازی برنامه‌های عید فطر برای خانواده خود مشغولند برادران ما در فلسطین با مقاومت دربرابر دشمن اشغالگر که کودکان، رؤیاها و مردمشان را به قتل رسانده، به استقبال عید می‌روند.

تصویر «حاج قاسم» زینت‌بخش ساحل غزه

کاربر عرب‌زبان دیگری با نام محمد تصویر شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را در کنار پرچم‌های کشورهای مقاومت در ساحل غزه منتشر کرد.

تصویر «حاج قاسم» زینت‌بخش ساحل غزه

ابوعمر نیز نوشت: هرگز سلاح خود را کنار نخواهیم گذاشت. ما قطعاً پیروز خواهیم شد و بازمی گردیم.

تصویر «حاج قاسم» زینت‌بخش ساحل غزه

کاربر الجزائری با نام محمد قرینی با انتشار کلیپ سخنان یک خاخام یهودی درخصوص اینکه پایان اسرائیل قطعی است نوشت: رژیم‌صهیونیستی نابود خواهد شد و فلسطینِ آزاد و مستقل، باقی خواهد ماند.

تصویر «حاج قاسم» زینت‌بخش ساحل غزه

یک کاربر دیگر با انتشار کلیپ سخنان یک پیرزن فلسطینی در خصوص اینکه فلسطین و قدس به آنها تعلق دارد نوشت: آن‌وقت یک عده که به‌دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل بوده و دوستدار صهیونیست‌ها هستند ما را متهم می‌کنند که فلسطینی‌ها سرزمین‌شان را می‌فروشند.

تصویر «حاج قاسم» زینت‌بخش ساحل غزه

یک کاربر عرب‌زبان دیگر با اشاره به اقدام گوگل در حذف نام و نقشه فلسطین از نقشه‌های خود نوشت: از چند روز قبل تعدادی از طراحان عرب یک کمپین با نام «همه جا تو را می‌بینیم» به راه انداخته و نقشه فلسطین را در طرح‌های خود به کار برده‌اند. در این تصویر نیز به جای یکی از حروف Google از نقشه فلسطین استفاده شده است.

تصویر «حاج قاسم» زینت‌بخش ساحل غزه

حساب کاربری با نام الرادع الفلسطینی با اشاره به سخنان ضدفلسطینی بدر السعدون یک کاربر سعودی در توئیتر نوشت: السعدون می‌گوید که اسرائیل نه فلسطینی‌ها را به قتل رسانده و نه آنها را آواره کرده، تمام اینها دروغ است. قصه شهادت محمد الدره و شیرین ابوعاقله هم دروغ است. تا کِی می‌خواهی به شعور سعودی‌ها توهین کنی؟



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×