» آخرین اخبار » گیلان » انزوای رژیم صهیونیستی و آمریکا ثمره خون‌ پاک شهیدانی همچون محمدعلی حق‌بین است

انزوای رژیم صهیونیستی و آمریکا ثمره خون‌ پاک شهیدانی همچون محمدعلی حق‌بین است

فروردین ۳۱, ۱۴۰۲ 0۰


گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان،  اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز در مراسم افتتاح فاز نخست حسینیه و مجتمع فرهنگی، مذهبی سردار شهید محمدعلی حق‌بین در صیقل‌بنه لاهیجان حضور یافت.

نماینده عالی دولت در گیلان در این مراسم  با بیان اینکه انقلاب اسلامی استحکام و ماندگاری خود را مدیون خون پاک شهیدان است اظهار کرد: امیدوارم پروردگار به ما به عنوان کارگزاران جمهوری اسلامی توفیق دهد تا بتوانیم راه مستحکم و پاک شهیدان را طی کنیم زیرا شهدای عزیز رفتند تا ذره‌ای از این خاک مقدس جدا نشود.

اسدالله عباسی  با تأکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین در خصوص نقش شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف کشور گفت: سردار شهید محمد علی حق‌بین به گردن یکایک ما گیلاتیان حق داشتند زیرا شهدایی به مانند حق‌بین رفتند تا دشمن نتواند به اهداف خود یعنی نابودی ایران اسلامی برسند.

وی یکی از اهداف استکبار از جنگ‌های نیابتی علیه جمهوری اسلامی را کم جلوه دادن نقش شهدا و خانواده شهدا در کشور به ویژه نسل جدید دانست و بیان کرد: سردار شهید محمدعلی حق بین با روحیه تواضع، فروتنی و روش و سیره‌ای که در باطنش وجود داشت همواره در مراسم یادواره شهدا حضور پیدا می‌کرد و سپس ویژگی شهدا را برای همگان و نسل جدید تببین می‌کردند که نشان دهنده عشق و اراده این شهید به جمهوری اسلامی است.

استاندار گیلان با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت چراغ راه هدایت مسئولان هستند، افزود: شهید حق بین و دیگر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی یک چراغ راه برای هدایت تمامی مسئولان هستتد که اگر به سیره زندگی این شهدا توجه شود تمامی مشکلات در کشور برطرف خواهد شد.

 عباسی با اشاره به دلاوری‌های شهید سردار محمد علی حق‌بین در مبارزه علیه گروه تروریستی منحوس داعش، گفت: سردار شهید محمدعلی حق‌بین در سوریه به عنوان یک فرمانده شجاع، یادگاری عظیم برای مردمان دیار میرزا به یادگار گذاشتند به طوری که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمود شما رزمندگان گیلانی فاتح خیبر هستید از این رو باید شخصیت و ویژگی های شهید حق بین را برای همگان تبیین کنیم.

وی انزوا و شکست رژیم صهیونیستی و آمریکا را ثمره خون پاک شهیدان به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم دانست و افزود: امروز که میبینیم رژیم صهیونیستی و آمریکا  رو به زوال و شکست است ثمره مجاهدت‌های شهدایی به مانند حق بین و دیگر شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است.

نماینده عالی دولت در گیلان تأکید کرد که باید در حسینیه سردار شهیدمحمدعلی حق‌بین یک نمایشگاه و موزه از رشادت و دلاوری‌های این شهید و دیگر شهدای منطقه به نمایش گذاشته شود.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×