» آخرین اخبار » گیلان » برآورد معاون سیاسی سپاه از روند نابودی رژیم صهیونیستی

برآورد معاون سیاسی سپاه از روند نابودی رژیم صهیونیستی

فروردین ۲۵, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار یدالله جوانی ظهر امروز در سخنرانی مراسم روز قدس در مصلی رشت با بیان اینکه روز جهانی روز قدس روز انجام‌وظیفه و تکلیف است، اظهار کرد: روز جهانی قدس روز ایستادگی در مقابل ظالمان و دفاع از حق و مظلومین جهان است.

برگزاری روز جهانی قدس در بیش از ۹۰ کشور جهان

وی با اشاره به برگزاری روز جهانی قدس در بیش از ۹۰ کشور جهان گفت: بر هر انسان آزادی‌خواهی واجب است تا روز جهانی قدس را پاس داشته و به دفاع از ملت مظلوم فلسطین به پا خیزند؛ زیرا این روز یک روز تاریخی در تمامی تاریخ است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام امام خمینی (ره) در نام‌گذاری روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را یک اقدامی تاریخی در جهان اسلام دانست و افزود: دشمنان جهان اسلام در چند سال اخیر جنگ ترکیبی و شناختی را در کشورهای اسلامی و به‌ویژه جمهوری اسلامی ایجاد کردند تا در ذهن مردم و نسل جوان نسبت به اهمیت روز قدس شبهاتی ایجاد کنند‌.

جوانی با تأکید بر محوری بودن قدس و فلسطین در جهان اسلام بیان کرد: شعار امسال روز جهانی قدس شعار “فلسطین محور وحدت جهان اسلام و قدس در آستانه آزادی” است؛ لذا در این روز امروز همه مردم به خیابان‌ها آمدند تا فریادهای خود را بر سر ظالمان و مستکبران بزنند و این حضور، حضوری معنادار است.

تغییر مسیر تاریخ جهان اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی مسیر تاریخ جهان اسلام و بین‌الملل را تغییر داده است، تصریح کرد: به اعتراف محققان و صاحب‌نظران منصف عالم، امام (ره) با انقلاب اسلامی و اندیشه دینی و توحیدی توانست مسیر تاریخ و زندگی بشر را به نفع مستضعفان و محرومان و به ضرر ظالمان و شیاطین دنیا تغییر دهد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب اسلامی، نظام حاکم بر جهان و بسیاری از ملت‌ها پذیرفته بودند که ملت‌ها تحت سلطه باشند و مظلومان محکوم به پذیرش این واقعیت تلخ بودند و ظالمان  و مستکبران به بشریت ظلم می‌کردند؛ اما پس از انقلاب اسلامی، امام (ره) با صراحت فرمودند که رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود.

عمر این رژیم منحوس به ۷۵ سال هم نمی‌رسد

جوانی یکی از اهداف مهم در تشکیل رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام را ایجاد شبهه و بازگوکردن روایت‌های غلط دانست و افزود: عمر این رژیم منحوس به ۷۵ سال هم نمی‌رسد؛ لذا به‌صراحت می‌توان گفت که دشمنان به دنبال روایت‌های غلط هستند و ازاین‌رو در قلب جهان اسلام، رژیم صهیونیستی را ایجاد کردند تا جلوی حرکت اسلام و مسلمانان را بگیرند.

وی با اشاره به مظلومیت ملت فلسطین در طول تاریخ جهان اسلام بیان کرد: رژیم صهیونیستی بر تمامی اراضی فلسطین سلطه ظالمانه پیدا کرد و اکنون مسلمانان فلسطینی که در راستای دفاع از حقوق خود ایستادند سرکوب و آواره شدند‌.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تروریستی خواندن گروه‌های مقاومت و سپاه نشان‌دهنده استیصال دشمن از نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی در منطقه است، تصریح کرد: صاحبان قدرت با زور، گروه‌های مقاومت و حامیان‌ آنها از جمله سپاه را با نگاه خود، تروریست خواندند؛  اما آیا دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالمان اقدام تروریستی است و آنان که ظلم و ستم می‌کنند و کشورها را اشغال و اموال ملت‌ها را چپاول می‌کنند اسم آنان چیست؟

جهانی شدن نگاه محو اسرائیل

جوانی با تأکید بر لزوم توجه به دفاع ملت ایران از مردم ستم‌دیده فلسطین بیان کرد: رفتار و موضع جمهوری اسلامی بر اساس مبانی عقلانی و انسانی پذیرفته شده است و ملت و رهبری و سپاه از مظلوم دفاع می‌کنند؛ چون دفاع از مظلوم یک ارزش ذاتی است کاری به انقلابی و غیرانقلابی ندارد.

وی با اشاره به جهانی‌شدن محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار بیان کرد: اگر زمانی، ملت ایران و جمهوری اسلامی بر این باور بود که رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو می‌شود اکنون این تفکر و نگاه جهانی شده و این باور در خود رژیم صهیونیستی هم شکل‌گرفته است.

به گفته معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی هرگز فکر نمی‌کرد که در سرزمین ایران، انقلابی پدید آید که جلوی حرکت این غده سرطانی را بگیرد.

جوانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی و محورهای مقاومت با تبعیت از امام و رهبری راه مقاومت را در پیش گرفته‌اند، افزود: در یک سال گذشته در درون سرزمین‌های اشغالی بیش از ۱۰ هزار عملیات از سوی فلسطینیان و گروه‌های مردمی و مقاومت و حتی جوانانی که در مناطق تحت سلطه صهیونیست تولد یافته انجام شده است.

ناتوانی رژیم صهیونیستی در حل مشکلات داخلی

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قادر به ادامه حیات خود به دلیل مشکلات و آشوبات داخلی نمی‌باشد، تصریح کرد: چیزی که رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته قیام در درون سرزمین‌های اشغالی و اختلافات داخلی‌شان است که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی قادر به ادامه حیات نیست و قدرت بازدارندگی خود را ازدست‌داده و جرأت اقدام مسلحانه ندارد و امروز این ارتش پوشالی و وابسته به رژیم جعلی و کودک کش در مقابل خود، حرکت محکم مقاومت و ملت ایران را می‌بیند.

پشیمانی کشورهایی که به دنبال عادی‌سازی رابطه با اسرائیل بودند

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده افزود: این واقعیت محو رژیم صهیونیستی حتی در قلب تلاویو هم در حال رقم‌خوردن است و این همان واقعیتی است که رهبری وعده داده بودند.

جوانی با ابرار خرسندی از لغو عادی‌سازی روابط با رژیم توسط برخی از کشورهای غربی بیان کرد: دولت‌هایی که مسیر عادی ساری روابط صهیونیستی را رقم زده بودند، امروز در مسیر دیگری در حال حرکت هستند و از راه‌رفته بازگشتند.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×