» آخرین اخبار » گیلان » ماجرای اخراج مدیرعامل داماش و قراداد بازیکنان از زبان مالک باشگاه

ماجرای اخراج مدیرعامل داماش و قراداد بازیکنان از زبان مالک باشگاه

فروردین ۲۵, ۱۴۰۲ 0۰


ناصر زحمتکش مالک باشگاه داماش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت داماش اظهار کرد: خداراشکر در حال حاضر در رده دوم جدول هستیم و این هفته در استادیوم سردار جنگل با شهدای بابلسر مسابقه داریم، شرایط تیم و بازیکنان بسیار عالی است و ۲ هفته پیش تغییراتی در کادر فنی دادیم و سه روز گذشته هم با مدیرعامل باشگاه قطع همکاری کردیم ولی وی امروز گفته شده که استعفا دادم، در حالی که سه روز پیش او را اخراج کردیم و استعفا معنی ندارد. 

وی با اشاره به آورده شدن نام مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در نامه مدیرعامل سابق افزود: متاسفانه ایشان نامه هم منتشر کردند در نامه اسم مدیرکل استان گیلان را آورده‌اند در حالی که هنوز نمی‌دانند، مدیرکل استان اجازه دخالت در امروز باشگاه خصوصی را ندارند و با این کار مدیر کل استان زیر سوال خواهد رفت و اصلا اینگونه هم درست نیست.

زحمتکش با اشاره به مشکلات مدیریت باشگاه گفت: مدیرعامل ذاتا یک سری وظایف کاری دارد که متاسفانه ما تا امروز خیلی تحمل کردیم و هیچ کدام از تعهداتی که با ما بستند را محقق نکردند. 

مالک باشگاه داماش با اشاره به شرایط مدیریت در زمان مدیرعامل باشگاه بیان کرد: اصولا مدیر عامل باشگاه باید در مواضع مدیریت باشگاه قدم بر دارد و نه در راستای ضرر رساندن به باشگاه، در حالی که وی با بازیکن قرارداد می‌بندند و بدون هماهنگی من مبلغ می‌نوشتند و متاسفانه مبالغی نوشتند که در حد لیگ یک حتی تیم‌هایی مثل شمس آذر قزوین است. 

زحمتکش، وضعیت داماش در بین تمام تیم‌های لیگ ۲ را خوب دانست و تصریح کرد: ما تنها تیم لیگ دویی بودیم که همه مسابقات را با پرواز رفتیم تا بازیکنان در بهترین شرایط قرار بگیرند و اگر جایی پرواز کنسل شد، باز هم با پرواز برگشتیم و با اتوبوس یا نیسان بازیکنان را راهی نکردیم، یک شب اضافه ماندیم و به اندازه یک بازی هزینه کردیم و تا الان هم آژانس هواپیمایی هزینه کنسل شدند پروازمان را نداده است. 

وی با اشاره به عدم صداقت برخی افراد افزود: متاسفانه واقعیت گفته نمی‌شود، در همین بازی با شهرداری بم گفتند، ۱۰۰ میلیون پاداش می‌دهیم که ۱۱۷ میلیون تومان پاداش دادیم، متاسفانه مطالبی که بر ضررشان است، عزیزان کار نمی‌کنند. 

مالک باشگاه داماش با اشاره به اینکه علاقه‌ای به رسانه‌ای کردن برخی مسائل ندارد، افزود: من قصد این را نداشتم که این مسئله را رسانه‌ای کنم و خیلی دوستانه سه روز پیش گفتم قطع همکاری کنید و متوجه شدم که خودشان رسانه‌ای کرده‌اند و مطالب را خلاف واقعیت مطرح کردند و متاسفانه یک بازی زرگری در صفحات مجازی راه انداخته‌اند. 

زحمتکش با اشاره به صفحه مجازی با نام داماش بیان کرد: صفحه داماش رسمی هم متعلق به باشگاه ما نیست و ما آن آقا را اخراج کرده‌ایم و هیچ سمتی در باشگاه ما ندارد بابت همین از این شخص در مراجع قضایی شکایت کردیم.

وی با بیان اینکه در ابتدا بنده را در عمل انجام قرار دادند، تصریح کرد: من روی یکسری از این دوستان شناخت نداشتم و در یک عمل انجام شده قرار گرفتم و به من معرفی شدند و دوستانی معرفی کردند که همه سمت اداری گردن کلفت دارند و من به همه آن‌ها نامه زدم و گفتم واقعا برای شما متاسفم که از همچنین آدمی حمایت می‌کنید. 

مالک باشگاه داماش با اشاره به اوضاع نابسامان مدیرعامل باشگاه گفت: من چند روز پیش سه روز پیش از اخراج مدیرعامل هنگام تمرین تیم رسیدم و متوجه شدم که هیچ چیز فراهم نیست و گفتم جناب مدیر عامل تدارکات شما کجاست، چرا چیزی نداریم و هیچ برنامه مشخصی وجود نداشت که مجبور شدم خودم دست به کار شدم و اوضاع را مدیریت کنم. 

زحمتکش با اشاره به افرادی که قصد ضربه فوتبال گیلان را دارند، افزود: متاسفانه همین مسائل وجود دارد که فوتبال استان رشد نمی‌کند، شما سپیدرود را نگاه کنید، هنوز هم مشخص نیست مالک باشگاه کیست، همین آقایان مقصر این اوضاع باشگاه سپیدرود هستند و سپیدرود را نیز به این روز کشاندند. 

وی گزینه مدیرعاملی را نیازمند یک شخص دلسوز دانست و بیان کرد: این هفته که با بابلسر دیدار داریم خودم مدیریت باشگاه را برعهده می‌گیرم تا شخصی را پیدا کنم که واقعا دلش به حال باشگاه بسوزد و در صورتی این کار را می‌کنم که شخصی مناسب را پیدا کنیم در غیر اینصورت خودم مجبورم از همه کارهایمان بزنیم و هفته‌های باقی مانده بالای سر تیم بمانم. 

مدیرعامل باشگاه داماشیان با اشاره به شرایط عجیب و غریب باشگاه در زمان مدیریت قبلی تصریح کرد: آقایان بازیکن وارد تیم کرده بودند که کرایه، اکبر میثاقیان را پرداخت می‌کرد، یکی هم نه بلکه ۲ تا بازیکن، با این بازیکن قرار داد بسته بودند و برایش کارت هم صادر کرده بودند و حتی چند دقیقه هم به آن‌ها میدان داده شده بود که زمانی که متوجه شدم با همه برخورد کردم. 

زحمکتش با اشاره به بازیکن از لیست کنار گذاشته شده داماش گفت: بازیکنی داشتیم که کنار گذاشتند و با او هیچ صحبتی نکردند و از نیم فصل دوم به دلیل اینکه جا نداشتند و می‌خواستند بازیکن خودشان را اضافه کنند، بازیکن تیم را از لیست کنار گذاشتند. 

به گزارش فارس، داماش گیلان نماینده فوتبال گیلان در لیگ دسته ۲ فوتبال است و از شانس بالایی برای صعود به لیگ یک برخوردار است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×