» آخرین اخبار » گیلان » نیاز به اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل راه آهن رشت_کاسپین

نیاز به اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل راه آهن رشت_کاسپین

فروردین ۱۷, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خیرالله خادمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند پیشرفت فیزیکی راه آهن رشت_کاسپین و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال جدید ۲۱ پروژه مهم و بزرگ برای تکمیل معرفی شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۲ پروژه کلان مسیر ریلی رشت – کاسپین و هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین مربوط به حوزه استان گیلان است. 

وی با اشاره به تکمیل پروژه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی در استان گیلان گفت: پروژه ریلی رشت – کاسپین و هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه، ۲ پروژه مهم وزارت راه و شهرسازی در گیلان هستند که امسال به بهره برداری می‌رسند. 

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم توجه به تسریع در روند تکمیل راه آهن رشت_کاسپین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری افزود: تکمیل این راه آهن، دریای خزر را به خلیج فارس و دریای عمان متصل می‌کند که بازدید به عمل آمده مشخص شد در حال حاضر در مجموع ۷۳ درصد و در زیرسازی ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

خادمی از نیاز به بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل راه آهن رشت_کاسپین خبر داد و افزود: از سازمان برنامه و بودجه درخواست دارم تا در ۲ ماه نخست سال، اعتبارات مورد نیاز را در اختیار استان گیلان قرار دهد تا بتوانیم تا موعد مقرر راه آهن رشت_کاسپین را به بهره برداری برسانیم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×