» دسته‌بندی نشده » کشف ۶ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود/ ۳ نفر دستگیر شدند

کشف ۶ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود/ ۳ نفر دستگیر شدند

فروردین ۱۴, ۱۴۰۲ 0۰


سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مأموران ایست بازرسی پاسگاه شهید نوری شاهرود روز گذشته به یک کامیونت حاوی چوب تاغ مشکوک می‌شود، ابراز داشت: در بازرسی از این خودرو چهار تن چوب تاغ قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی ضمن بیان اینکه این کامیونت قصد تردد از سمت سبزوار به یکی از شهرهای شمالی کشور را داشت، افزود: پس از محرز شدن تخلف، راننده کامیونت دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شاهرود قیمت محموله قاچاق چوب را طبق نظر کارشناسان امر چهار میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: باید گفت که پلیس برای حفظ منابع طبیعی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و به طور جد و بدون اغماض با قاچاقچیان چوب برخورد خواهد کرد.

کریمی ضمن بیان اینکه یازدهم فروردین ماه سال جاری نیز مأموران همین پاسگاه به دو نیسان حاوی چوب مشکوک شدند، تصریح کرد: بازرسی‌ها حاکی از وجود دو تن قاچاق تاغ بود که با محرز شدن تخلف خودروها توقیف و دو راننده دستگیر شدند.

وی ضمن تاکید بر اینکه با سوداگران قاچاق چوب برخورد می‌شود، افزود: ارزش تاغ های کشف شده طبق نظر کارشناسان امر سه میلیارد ریال برآورد می‌شود کن در نهایت پرونده این دو نفر نیز به مراجع قضائی معرفی شده است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×