» آخرین اخبار » گیلان » ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در گیلان افزایش یافت

ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در گیلان افزایش یافت

اسفند ۱۸, ۱۴۰۱ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ساعات مراکز تعویض پلاک در استان گیلان اظهار کرد: در روزهای پایانی سال همواره شاهد ازدحام در مراکز تعویض پلاک در سطح استان هستیم و به این منظور و به تسهیل در ارائه خدمت به متقاضیان و جلوگیری از ازدحام و تراکم کاری در روزهای پایانی سال ساعت کاری مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری افزایش یافته است.

وی با اشاره به جزئیات افزایش ساعات کار در مراکز تعویض پلاک در استان گیلان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مراکز از ساعت ۱۴ به ۱۶ و به میزان ۲ ساعت افزایش یافته و در تمامی روزها به جزء روزهای پنجشنبه تا پایان سال به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس پلیس راهور استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به نوبت‌گیری برای مراجعه و ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک بیان کرد: متقاضیان باید پیش از مراجعه به این مراکز با مراجعه به نشانی اینترنتی www. rahvar۱۲۰. ir، نوبت گرفته و قبل از ساعت پایانی اعلام شده در این مراکز حاضر شوند.

به گفته طالبی کارکنان مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک موظف هستند پس از پایان ساعت کاری در ساعت ۱۶، به همه افرادی که قبل از این زمان وارد مرکز شده‌اند خدمات ارائه دهند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×