» دسته‌بندی نشده » کوچکی‌نژاد: دولت با عرضه و کنترل قیمت کالاها بازار شب عید را کنترل کند

کوچکی‌نژاد: دولت با عرضه و کنترل قیمت کالاها بازار شب عید را کنترل کند

اسفند ۱۴, ۱۴۰۱ 0۰


جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به تلاطم ایجاد شده در بازار ارز در آستانه شب عید و هم فعالان اقتصادی و هم تولیدکنندگان و نیز مردم را دچار تنش شدید کرده انتظار می‌رود دولت در کنترل قیمت اقلامی که در دست دولت است، اقدام کند.

وی افزود: بعضی از اقلام پرمصرف مورد نیاز مردم همچون اقلام کشاورزی، میوه، آجیل، مرغ و… وابستگی چندانی به قیمت ارز ندارد و لذا ضرورت دارد وزارت جهاد کشاورزی با مدیریت قاطع به گونه‌ای اقدام کند که این اقلام با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور باید به وزرا تذکر دهد تا نسبت به کنترل قیمت‌ها در کف بازار اقدام کنند. نوسان شدید قیمت کالا به ویژه اقلام مورد نیاز، مردم را دچار مشکل و سختی کرده است.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: در موضوع کنترل قیمت‌ها در بازار شب عید باید تعزیرات حکومتی در کنار دولت قرار گیرد و با کنترل قیمت‌ها در بازار آرامش را به جامعه بازگرداند.

وی افزود: دولت هم باید با اقداماتش کالاهای مورد نیاز مردم را به وفور در بازار عرضه کند تا ما در مقابل تقاضای مردم با کمبود عرضه مواجه نشویم و از طرف دیگر، نظارت و کنترل دقیقی بر قیمت کالاها در بازار داشته باشد.

پایان پیام/




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×