» آخرین اخبار » گیلان » سردار رادان: مهم‌ترین اثر وجودی شهید نشان دادن مسیر درست در پیچ و خم‌‌های روزگار است

سردار رادان: مهم‌ترین اثر وجودی شهید نشان دادن مسیر درست در پیچ و خم‌‌های روزگار است

بهمن ۳۰, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار احمدرضا رادان عصر امروز در مراسم یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی گیلان در مصلی امام خمینی(ره) رشت، با ابراز خرسندی از حضور در استان شهیدپرور استان گیلان اظهار کرد: این اثر وجودی شهید است که می‌تواند سیر عظیمی از دلدادگان را فدایی خود کنند لذا برای بنده حضور در استانی که هشت هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند یک‌افتخار است. 

وی با اشاره به نقش برگزاری یادواره شهدا در طی کردن مسیر درست مردم و مسوولان گفت: یادواره شهدا گذاشته می‌شود تا انسان از ویژگی‌های شهدا بهره‌مند شوند و با جرأت می‌توان گفت مهم‌ترین اثر وجودی شهید نشان دادن مسیر درست در پیچ و خم‌‌های روزگار است.

فرمانده کل فراجا حضور میلیونی مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن را تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و امام شهدا دانست و افزود: دشمن در چندماه گذشته سعی کرد تا مردم‌ را از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه منصرف کند ولی مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور حماسه آفرین خود در این روز مانع از انجام این کار شده و با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

رادان با بیان اینکه تاریخ گیلان سلسله وار به شهادت، گذشت و ایثار مشهور است، تصریح کرد: مردم گیلان در دوران دفاع مقدس، دفاع از سلامت، امنیت، حریم اهل‌بیت شهدا و جانبازان بسیار زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

در حال بروزرسانی …




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×