» آخرین اخبار » گیلان » رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام: ایرانیان عاشق فیتنس و تناسب اندام هستند

رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام: ایرانیان عاشق فیتنس و تناسب اندام هستند

بهمن ۲۸, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم ایران عاشق فیتنس و تناسب اندام هستند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی پرورش اندام در رامسر گفت: بنده به شخصه خوشحالم که مسابقات مستر یونیورث در حوزه دریای کاسپین برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام با اشاره به برنامه های سفر خود به ایران بیان کرد: برنامه‌های بنده در سفر به ایران فشرده است و ۲۰۴ کشور دنیا در حال حاضر عضو فدراسیون جهانی پرورش اندام هستند و در حال آغاز برنامه‌های جدیدی نظیرمسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۴ هستیم.

مریم کاظمی پور معاون امور زنان وزارت ورزش و جوانان به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان و مسؤولان ورزش گیلان، برای استقبال از رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام در فرودگاه سردار جنگل رشت حضور پیدا کرد.

رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام برای شرکت در مسابقات بین‌المللی پرورش اندام در رامسر و به دلیل شرایط جوی در رشت حضور یافت.

 

مسابقات مستریونیورس در حالی روزهای ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه در شهر رامسر برگزار می‌شود که بانوان در ۲ رشته مچ‌اندازی و فیتنس چلنج با هم به رقابت خواهند پرداخت.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×