» آخرین اخبار » گیلان » پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای به بهره‌برداری رسید

پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای به بهره‌برداری رسید

بهمن ۲۵, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای شهرستان رودسر در محور رشت- رامسر عصر امروز با حضور اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان، جمعی از مسؤولان استان و شهرستان، خانواده معزز شاهد و ایثارگر و مردم منطقه مورد بهره‍‍‍‌برداری قرار گرفت. 

استاندار گیلان در حاشیه بهره‌برداری و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای یکی از پل‌های ارتباطی مهم در استان گیلان است، اظهار کرد: هموار کردن مشکلات و چالش‌های مردم از اولویت‌های اصلی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم می‌باشد. 

اسدالله عباسی با اشاره به راه‌اندازی تصفیه خانه طول‌لات رودسر و نقش این تصفیه خانه در تامین آب شرب و منطقه افزود: مقدمات احداث این تصفیه خانه انجام شده که در آینده نزدیک با حضور مسؤولان کشوری به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی با تاکید بر برپایی عدالت اجتماعی، اقتصادی و عمرانی در استان‌گیلان با توجه به سیاست‌های ابلاغی دولت سیزدهم بیان کرد: نگاه دولت، گسترش توسعه متوازن در نقاط مختلف و ارتقای شاخص برخورداری است. 

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: همه مدیران و دستگاه‌ها در راستای اجرای پروژه‌های بر زمین مانده تلاش کنند و هیچ عذری در این خصوص پذیرفتنی نیست. 

عباسی با اشاره به اینکه بهره‌برداری پروژه نیمه تمام کلاچای مورد انتظار مردم بوده است، افزود: برای تکمیل پروژه پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در دولت سیزدهم در نظر گرفته و تخصیص یافت. 

به گزارش فارس، برای احداث و تکمیل پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای با ۱۷ دهانه به طول ۷۲۰ مترمربع و رمپ‌های ورود و خروج و میدان زیر پل که جز پروژه‌های نیمه تمام گیلان محسوب می‌شد، در مجموع ۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات راه و شهرسازی هزینه شده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×