» آخرین اخبار » گیلان » ورزشکار گیلانی مدال برنز مسابقات پاورلیفتینگ را کسب کرد

ورزشکار گیلانی مدال برنز مسابقات پاورلیفتینگ را کسب کرد

بهمن ۲۵, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ورزشکار گیلانی در مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان به مدال برنز دست یافت. 

این مسابقات با همکاری هیات ورزش‌های دانشگاهی، هیات بدنسازی و دانشگاه پیام نور با شرکت ۸۹ نفر از ۱۵ استان در قالب ۲۱ تیم دانشگاهی در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد. 

رضا نگرانی از دانشگاه گیلان موفق شد در این رویداد مقام برنز را در وزن ۶۶ کیلوگرم کسب کند و برای گیلان افتخارآفرینی کند، همچنین حجت شیبک از دانشگاه پیام‌نور زاهدان نیز به صورت مشترک با نماینده گیلانی به مقام سوم مشترک دست یافت.

همچنین در این دسته، ابوالفضل سیردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران، حجت شیبک از دانشگاه پیام‌نور زاهدان و علی حشمتی از دانشگاه رازی اردبیل به ترتیب مقام اول تا دوم را کسب کردند. 

در این مسابقات در بخش پرس سینه تیم دانشگاه محقق اردبیلی به مقام اول تیمی رسید و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و دانشگاه آزاد اسلامی گرمی به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم تیمی دست یافتند. 

همچنین در بخش پاورلیفتینگ تیم دانشگاه پیام نور اردبیل به مقام اول رسید و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و پیام‌نور جندی شاپور اهواز به مقام‌های دوم و سوم تیمی رسیدند. 

به گزارش فارس، در جریان مسابقات پاور لیفتینگ و پرس سینه دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور ۲ دانشجوی روشندل شرکت کرده بودند که همگام با بقیه شرکت کنندگان در این مسابقات خوش درخشیدند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×