» دسته‌بندی نشده » فخاری: مدیری در طراز انقلاب اسلامی است که به دنبال رفع مشکل مردم باشد

فخاری: مدیری در طراز انقلاب اسلامی است که به دنبال رفع مشکل مردم باشد

بهمن ۲۴, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دومین نشست تخصصی مشترک سالیانه مدیران استان و حراست دستگاه‌های اجرایی امروز دوشنبه (۲۴ بهمن) در برج میلاد تهران برگزار شد.

در این نشست علیرضا فخاری استاندار تهران ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با رهبری و شهدا تجدید بیعت کردند.

استاندار تهران با بیان اینکه خدمت کردن به همنوعان باید همراه با شفافیت و بدون چشمداشت باشد، گفت: مدیران ما باید در خط مقدم مبارزه با فساد باشند. در خیلی از مواقع مدیران ارشد تهذیب نفس را از خودشان شروع کرده‌اند تا این روحیه در محیط کاری رشد و نمو کند. مبارزه با فساد از مسیر تهذیب نفس می‌گذرد، انسانی که در این زمینه به خودش تذکر ندهد، نصایحش در قبال دیگران ثمری ندارد.

وی با بیان اینکه مدیری در طراز انقلاب اسلامی است که به دنبال رفع مشکل مردم باشد، گفت: این تجربه را در دفاع مقدس داشتیم. فرمانده می‌گفت بیایید و نمی‌گفت بروید، مدیر ما نیز باید اینچنین باشد باید به خط بزند و دیگران از او پیروی کنند.

فخاری با اشاره به اهمیت رعایت حجاب گفت: مدیران ما نباید بگذارند حجاب به عنوان حکم الهی مورد بی‌توجهی قرار بگیرد. همه ما در این زمینه مسئولیتی بر عهده داریم چرا که حجاب یکی از ارکان حوزه اخلاقی جامعه است.

استاندار تهران با بیان اینکه «اشراف» فصل مشترکی بین مدیران وحراست‌ها برای توجه به عملکرد هاست، تصریح کرد: آیا مدیران و حراست، به دنبال امنیتی کردن محیط کاری هستند؟ پاسخ خیر است. باید بدانیم چه تهدیداتی محیط کاری را تهدید می‌کند، بخش عمده ای از عقب ماندگی ما به دلیل نفوذ است.

پایان پیام/




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×