» دسته‌بندی نشده » پویش «پرچم اتحاد» به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب راه‌اندازی شد

پویش «پرچم اتحاد» به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب راه‌اندازی شد

بهمن ۲۰, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، پویش «پرچم اتحاد» به مناسبت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پویش «پرچم اتحاد» راه اندازی می‌شود.

«پرچم اتحاد» عنوان پویش‌ جدید بخش تعامل با مخاطب «همگام» است. رسانه KHAMENEI.IR برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی۲۲بهمن امسال، در قالب پویش #پرچم_اتحاد از کاربران شبکه‌های اجتماعی دعوت کرد تا تصاویر حضور خود در راهپیمایی۲۲بهمن را برای رسانه KHAMENEI.IR ارسال یا با هشتگ #پرچم_اتحاد در فضای مجازی منتشر کنند.

شیوه مشارکت در پویش:

در دهه فجر ضمن ترویج پرچم ایران در فضای مجازی، از حضورتان در راهپیمایی ۲۲بهمن و جشن پیروزی انقلاب، عکس تهیه و برای رسانه KHAMENEI.IR ارسال کنید، یا با هشتگ #پرچم_اتحاد در فضای مجازی منتشر نمایید.

 

 

گفتنی است حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش فرمودند: بیست و دوم بهمن امسال ان‌شاءالله به توفیق الهی مظهر حضور مردم، مظهر عزت مردم، مظهر اعتماد مردم به یکدیگر است، مظهر اتحاد ملی است. من توصیه‌ام هم این است به همه‌ی آحاد مردم عزیزمان که سعی کنند این راهپیمایی را، این روز بزرگ را، این حرکت پرشکوه را مظهر اتحاد ملی و وحدت ملی قرار بدهند.۱۴۰۱/۱۱/۱۹

پایان پیام/




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×