» آخرین اخبار » گیلان » مربی استقلالی، تیم گیلانی را به عشق شوالیه در بحران رها کرد

مربی استقلالی، تیم گیلانی را به عشق شوالیه در بحران رها کرد

بهمن ۱۹, ۱۴۰۱ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از دومین شکست پیاپی تیمش از هدایت این تیم کناره گیری کرد و قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. 

سرمربی مستعفی تیم شهرداری آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به جدایی از شهرداری آستارا اظهار کرد: استعفا دادم و به هیچ عنوان حاضر به ادامه همکاری با این باشگاه نیستم، این اتفاق باید یک هفته زودتر می‌افتاد و به دلیل مشکلاتی که وجود دارد واقعا خسته شده‌ام و متاسفانه این مشکلات در نتیجه‌گیری فنی ما هم تاثیرگذار بود و به خاطر بازیکنانی که با من آمده بودند و به خاطر همکارانم در کادرفنی تحمل کرده بودم اما به جایی رسیدم که واقعا خسته شدم و خودم را بیهوده خرج کردم. 

پیروز قربانی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای ادامه فعالیت به عنوان سرمربی دارد یا خیر گفت: باید ببینیم خدا چه می‌خواهد و این تیم، آنقدر من را خسته کرده که واقعا به فوتبال فکر نمی‌کنم، باید مقداری استراحت داشته باشم تا دوباره گرایشی به فوتبال پیدا کنم، واقعا اشتباه بزرگی کردم و انرژی که داشتم از من گرفته شد. 

وی در مورد دیدار امروز با علی فتح الله زاده شوالیه فوتبال گیلان و اینکه این تصور را به وجود می‌آورد که به کادرفنی آبی‌ها اضافه خواهد شد، افزود: این یک دیدار دوستانه بود و اتفاق خاصی نیفتاد، کادرفنی این تیم کامل است و اصلا به هیچ عنوان صحبتی در مورد اضافه شدن من نیست. 

سرمربی مستعفی تیم شهرداری آستارا در خصوص شرایط استقلال پس از سه بازی و ثبت ۱۰ گل زده، بیان کرد: استقلال بهترین فرصت را دارد که بتواند قهرمانی‌اش را تکرار کند، تیم خوبی دارند و خداراشکر چند بازی است که روی غلتک افتاده‌اند، الان تیم شرایط خوبی دارد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. 

شهرداری آستارا با ۱۹ امتیاز از ۲۱ هفته گذشته در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته و حالا مدیران این تیم باید به فکر انتخاب سرمربی جدید هم باشند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×