» آخرین اخبار » گیلان » رمز پیروزی امت «وحدت حول محور ولایت» است

رمز پیروزی امت «وحدت حول محور ولایت» است

بهمن ۱۹, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد سالک کاشانی، عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده سابق اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن همایش‌های مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت، ضمن تبریک میلاد حضرت علی علیه‌السلام و دهه‌ی طلوع نور و یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ما در انقلاب اسلامی سه مقطع تاریخی را پشت سر گذاشته‌ایم و در حال اتمام آن هستیم.

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی، هفده سال قبل از ۲۲ بهمن سال ۵۷، شروع شد و حضرت امام ۲ کار اساسی را رقم زدند و هر آنچه باید اتفاق می‌افتاد حول این ۲ محور رقم خورد.

 نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه امام (ره) اولاً اسلام ناب بدون خرافه را بر مبنای قرآن و عترت معرفی کردند و امروز عمق اسلام ناب، در جهان در حال فرهنگ‌سازی است، گفت: امام، اسلام را معرفی کردند و پای اسلام ایستادند و ثانیاً حضرت امام (رض) به افشاگری پرداختند.

 عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حضرت امام خمینی (ره) در خصوص نظام سلطه و استکبارهای جهانی افشاگری کرد ازجمله؛ اسرائیل را به‌عنوان غاصب، به جهان معرفی کرد.

 وی با اشاره به وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها، افزود: پدیده حکومت جمهوری اسلامی ایران در کنار حکومت‌های دیگر که یا از طریق کودتا یا دیکتاتوری یا سلطنت موروثی یا حزبی و… بوده است، کاملاً متفاوت هست و دارای امتیازاتی است.

 سالک انقلاب اسلامی را یک امانت برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ما در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی، امانتی است که سه رکن رهبری – مردم – برنامه‌های الهی دارد و بر همین این اساس رهبری، مردم را با محتوای برنامه‌های الهی در ابعاد اخلاقی، تربیتی، حکومتی، اقتصادی، اجتماعی و… تطبیق می‌دهد و هدایت می‌کند.

 نماینده ادوار مردم اصفهان در خانه ملت، با اشاره به اینکه وحدت امت، اقتدار ملی است، افزود: اقتدار ملی، قدرت بازدارندگی دارد و قدرت استمرار نظام جمهوری اسلامی را در سطح جهان دارد و وحدت امت حول محور ولایت، رمز پیروزی است.

 عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی طی این ۴۴ سال بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: عصبانیت استکبار در خصوص انقلاب اسلامی به دلیل موفقیت و پیشرفت‌های علمی و خودکفایی ما است و سلاح مهم ما برای ضربه زدن و نابود کردن استکبار بهره‌گیری از جوانان این نظام است.

 سالک با اذعان به این نکته که جوانان ایرانی در حال تسخیر کردن دنیا هستند، بیان کرد: ما باید به این جوانان بها دهیم و بدانیم تضمین ارتقای جمهوری اسلامی همین جوانان هستند.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×