» دسته‌بندی نشده » بررسی صلاحیت و اخذ رای اعتماد مهرداد بذرپاش آغاز شد

بررسی صلاحیت و اخذ رای اعتماد مهرداد بذرپاش آغاز شد

آذر ۱۷, ۱۴۰۱ 0۰

به گزارش گیل سو، مهرداد بذرپاش،‌ وزیر پیشنهاد راه و شهرسازی به همراه اعضای هیات دولت وارد صحن مجلس شد و روند بررسی صلاحیت وی توسط نمایندگان آغاز شد.

با توجه به برگزاری سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه تهران،‌ آیت‌الله رئیسی موفق به حضور در مجلس نشد و روند بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی با گزارش سخنگوی کمیسیون عمران آغاز شد.

موافقت کمیسیون کشاورزی با برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

 ذبیح الله اعظمی ساردوئی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در ادامه در تشریح گزارش کمیسیون متبوع خود در مورد بررسی صلاحیت و برنامه‌های ارائه شده مهرداد بذرپرش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار کرد: وزارت راه یکی از وزارت های پیشران دولت است و مسئولیت ساماندهی مسکن شهروندان را بر عهده دارد.

وی افزود: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسات برگزار شده بر هوشمندسازی حمل و نقل کشور با محوریت امنیت راه‌ها و افزایش سهم حمل‌ونقل ریلی و رفع تبعیض اختصاص اعتبارات و امکانات و توجه به مناطق محروم تاکید کرده است و انتظارات کمیسیون از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی این است که در موضوع حمل‌ونقل کشاورزی تمهیدات لازم را داشته باشد و همچنین تجهیز ایستگاه‌های هواشناسی که یکی از زیرساخت‌های مهم کشاورزی است را از مهرداد بذرپاش خواستاریم.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان گفت: این کمیسیون با طرح و برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی موافق است.

این خبر در حال تکمیل است…

 

منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×