» آخرین اخبار » گیلان » پرتودهی مواد غذایی، پلیمری و پزشکی در ارتقای سلامت جامعه مؤثر است

پرتودهی مواد غذایی، پلیمری و پزشکی در ارتقای سلامت جامعه مؤثر است

آبان ۲۶, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در حاشیه بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از مجتمع صنعتی، تحقیقاتی و پرتودهی گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  امنیت مواد غذایی و سلامت اجتماعی جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است، اظهار کرد: گیلان یکی از استان‌های مهم در تولید انواع محصولات کشاورزی  و به نوعی استانی پیشرو در تأمین امنیت غذایی در کشور است.

وی اثرگذاری مجتمع صنعتی، تحقیقاتی و پرتودهی گیلان در بخش‌های مختلف را بسیار مهم دانست و گفت: پرتودهی مواد غذایی، پلیمری و پزشکی که مقرر شد در این مجتمع انجام شود که در ارتقای سلامت جامعه مؤثر است

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به رویکرد صادرات محور محصولات کشاورزی در استان گیلان افزود: سهم استان گیلان در بخش محصولات کشاورزی قابل توجه است و همین امر توجه‌ها به سمت صادرات را افزایش می‌دهد.

عباسی با بیان اینکه استان گیلان به دلیل همسایگی با کشورهای حاشیه دریای خزر مهم‌ترین در صادرات انواع محصولات کشاورزی است، تصریح کرد: پرتودهی محصولات کشاورزی و پزشکی در گیلان می‌تواند موجب رونق اقتصادی این استان شود، لذا در مجتمع صنعتی، تحقیقاتی و پرتودهی گیلان به این مهم توجه خواهد شد.

به گفته نماینده عالی دولت در استان گیلان مجتمع صنعتی، تحقیقاتی و پرتودهی گیلان نگرانی‌ها و دغدغه‌های استان را در بخش صادرات کاهش می‌دهد.

پایان پیام/۸۴۰۰۷




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×