» آخرین اخبار » گیلان » تساوی ماهی ها در روز بد مهاجمین + عکس

تساوی ماهی ها در روز بد مهاجمین + عکس

آبان ۲۴, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هفتم لیگ دسته ۲ فوتبال ایران، تیم ویستا توربین در مقابل سپیدرود رشت به تساوی بدون گل رسید.

در روزی که سپیدرود در یک بازی یک گله چند موقعیت مسلم گلزنی را خراب کرد و بیش از ۷۰ درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت در نهایت به تک امتیاز از یک بازی خارج از خانه بسنده کرد تا همچنان در مربع صدر جدول باقی بماند.

میلاد بلادی سرمربی ویستا توربین در این دیدار، علی شیرزاد، سیاوش بهرامی، میلاد حسن پور، محمد علیزاده، سید رضا امیری، مهدی ده‌مست، مسعود غفاری، پیام عزیزپور، امیرعباس شیرکوند، مهدی قاسمعلی و محمدرضا هاشمی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

علیرضا نظر محمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت نیز در این دیدار، احسان ضیایی، میلاد پورمحسن، محمد سواری، میثم کریمی، رضا عاشوری، فرید امیری، آرمان مردانی، ماهان سروی، سید حسین حق شناس، ابوالفضل آذرنوشان و امیرحسین صالحی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

گزارش بازی

‘۷ برگردان رضا عشائری داخل محوطه جریمه می‌توانست گل نخست سپیدرود را به ثمر برساند که توپ با فاصله اندک راهی اوت شد.

’۲۵ در حالت تک به تک ماهان سروی می‌توانست گل سپیدرود را وارد دروازه ویستا کند که دروازه‌بان میزبان با فداکاری خود را بر روی توپ و پای ماهان انداخت تا داور اعلام خطا کند!

’۲۹ شوت سهمگین ابوالفضل آذرنوشان با برخورد به مدافع ویستاتوربین به کرنر رفت که در این صحنه پیش از اقدام به شوت آذرنوشان خطایی روی او روی داده بود که داور به اشتباه به جای اعلام پنالتی دستور آوانتاژ داد!

’۶۶ یک‌ودوی سید علی یحیی‌زاده و فرید امیری داخل محوطه جریمه با ضربه دقیق اما کم‌جان نقدی‌پور همراه شد که توپ ریباندی را فرید امیری وارد دروزاه ویستا کرد اما داور اعلام آفساید نمود.

’۷۵ سانتر مواج میلاد نجفی روی سر سید علی یحی زاده خوب نشست اما از روی خط دروازه علی شیرزاد توپ را بیرون کشید.

’۸۴ ضربه قیچی سید علی یحیی زاده با فاصله کم از کنار دروازه ویستا به خارج رفت.

’۹۰ ضربه سر متین توکلی که از روی یک ضربه کرنر بدست آمده بود با اصابت به تیرک عمودی دروازه سپیدرود راهی اوت شد.

علی نظر محمدی در دقیقه ۶۱ این دیدار، میلاد نجفی را جایگزین امیرحسین صالحی و محمدرضا نقدی پور بازیکن سابق ملوان بندرانزلی را به جای سیدحسین حق شناس به میدان آورد.

پس از آن در دقیقه ۶۵ سید علی یحیی زاده را به جای آرمان مردانی کرد.

در دقیقه ۸۳ علی رضا ربیع زاد را جایگزین میثم کریمی و سهیل ربیع زاده را به جای رضا عاشوری به میدان فرستاد.

به گزارش فارس، مسابقه هفته آینده سپیدرود برابر تیم صدرنشین فولادنوین برای بالانشین، های لیگ ۲ یک فینال زودرس خواهد بود.

پایان پیام/۸۴٠٠۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×