» آخرین اخبار » گیلان » سرپرست دانشکده پزشکی گیلان معرفی شد

سرپرست دانشکده پزشکی گیلان معرفی شد

آبان ۱۶, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حیدرعلی بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در آیین تکریم رئیس پیشین و معارفه سرپرست دانشکده پزشکی در سالن اجلاس حوزه ریاست با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه دانشکده پزشکی در آموزش علوم پزشکی، اظهار کرد: جایگاه دانشکده پزشکی در دنیا با توجه به نوع مأموریت آن، ویژه و قابل‌توجه است.

وی دانشکده پزشکی گیلان را نیز در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان بسیار ویژه دانست و افزود: در دوره کنونی در پی تحقق تربیت صحیح دانشجو و به‌کارگیری از نیروهای نخبه و متعهد در دانشکده پزشکی هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به نقش برجسته اساتید در تربیت نسلی از دانشجویان پزشکی، گفت: اساتید و مسئولان دانشکده پزشکی به‌ویژه هیئت‌رئیسه آن، الگویی برای دانشجویان هستند و جایگاه اعضای هیئت‌علمی و اساتید در دانشکده پزشکی بسیار مهم است و باید این جایگاه به دانشکده پزشکی بازگردد.

وی به ظرفیت عظیم سرمایه انسانی و تجارب ارزشمند موجود در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اشاره کرد و گفت: اساتید پایه، اعضای هیئت‌علمی و استادان بالینی بسیار نخبه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی گیلان وجود دارند که می‌طلبد ظرفیت عظیم علمی و گنجینه ارزشمند تجربه آن‌ها در اختیار دانشجویان و فراگیران در دانشکده پزشکی قرار بگیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر هماهنگی و انسجام مجموعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اجرای برنامه‌های راهبردی و اصلاح ساختارها در دانشکده پزشکی تأکید کرد.

بالو خدمت به مردم و جلب رضایت آن‌ها را غایت مأموریت سازمان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و گفت: خدمت به بیمار برای ما بسیار مهم است و اگر تربیت دانشجویان پزشکی به‌درستی و در چارچوب خود انجام شود، یقیناً مردم از خدمات سلامت‌محور استان به‌درستی و نیکی بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است در ادامه این نشست، از زحمات دکتر جلال خیرخواه رئیس پیشین دانشکده پزشکی تقدیر و دکتر شادمان نعمتی رسماً به‌عنوان سرپرست دانشکده پزشکی معرفی شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×