» آخرین اخبار » گیلان » ادامه پیگیری‌ها برای احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در آستانه‌اشرفیه

ادامه پیگیری‌ها برای احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در آستانه‌اشرفیه

آبان ۱۵, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم نجفی، نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با حیدرعلی بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با حضور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 ابراهیم نجفی اسپیلی، نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی در این نشست، احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در آستانه‌اشرفیه و همچنین بیمارستان بندر کیاشهر را ازجمله مطالبات مردم این شهرستان در نظام سلامت دانست.

 وی همچنین بر تأمین نیروی انسانی در کلینیک جدیدالاحداث آستانه‌اشرفیه و نوسازی و تجهیز مراکز بهداشتی در این شهرستان تأکید کرد.

حیدرعلی بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با اشاره به برخی کاستی‌ها در نظام سلامت استان به‌ویژه در بخش درمان، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تلاش برای توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر به‌ویژه در بخش درمانی است.

 وی با اشاره به افتتاح کلینیک جدیدالاحداث شهرستان آستانه‌اشرفیه، افزود: تأمین نیروی انسانی متخصص و اداری برای کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصص استان و ازجمله شهرستان آستانه‌اشرفیه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×