» آخرین اخبار » گیلان » کشف ۱۹ تن شن و ماسه رودخانه‌ای غیرمجاز در آستانه‌اشرفیه

کشف ۱۹ تن شن و ماسه رودخانه‌ای غیرمجاز در آستانه‌اشرفیه

آبان ۱۵, ۱۴۰۱ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق و برداشت غیرمجاز از معادن به افزایش امنیت در جامعه کمک می‌کند، اظهار کرد: همواره عده‌ای سودجو از شرایط کشور سوءاستفاده کرده و قاچاق و یا برداشت‌های غیرمجاز شن و ماسه باعث خسارت به بیت‌المال می‌شوند.

وی با اشاره کشف یک دستگاه کامیون حامل شن و ماسه غیرمجاز در آستانه‌اشرفیه گفت: نیروی انتظامی حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون حامل شن که در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی بود، برخوردند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه  از کشف ۱۹ تن شن و ماسه رودخانه‌ای غیرمجاز خبر داد و افزود: متهم ۵۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

نجفی‌پور با تأکید بر ضرورت جلوگیری از برداشت غیرمجاز شن و ماسه در آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: برداشت غیرمجاز و غیراصولی شن و ماسه از رودخانه‌ها منجر به آسیب به بستر رودخانه و زیستگاه ماهیان استخوانی می‌شود، به همین منظور نیروی انتظامی هیچگونه مماشاتی با برداشت‌کنندگان غیرمجاز شن و ماسه در این شهرستان ندارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×