» آخرین اخبار » گیلان » دلنوشته‌های گیلانیان روی پلاکاردها!+ عکس

دلنوشته‌های گیلانیان روی پلاکاردها!+ عکس

آبان ۱۳, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، راهپیمایی روز دانش آموز، امروز در سیزدهم آبان ماه ۱۴۰۱ برخلاف انتظار رسانه‌های معاند و دشمنان اسلام پرشور و شکوه در رشت و سراسر استان گیلان برگزار شد.

 

مردم رشت امروز از مسیرهای چندگانه به سمت مصلی بزرگ رشت حرکت کردند که حضور پررنگ دهه نودی‌ها، دانش آموزان و جوانان گیلانی از نقاط برجسته مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در شهر رشت بود.

آنچه امروز بیش از پیش بر جلوه‌های تصویری این حضور پرشور می‌افزود، دست نوشته و دلنوشته‌های کردم گیلان بود که در قالب پلاکارد و دست نوشته در کف دست توسط دانش‌آموزان و جوانان به نمایش درآمده بود.

عده‌ای برای شهدای شاهچراغ و آرتین نوشتند؛ عده‌ای از فراجا تشکر کردند، عده‌ای به یاد رهبرشان نوشتند و عده‌ای دیگر خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران شدند.

در کنار همه این زیبایی‌ها این حضور پرشور و دوشادوش نسل‌های مختلف انقلاب در کنار یکدیگر، بار دیگر جلوه‌ای بی‌نظر از دیار طلایه‌داران بصیرت رقم زد.

پس از راهپیمایی روز دانش آموز، مردم رشت به سمت مصلی حرکت کردند تا در کنار هم و دوش به دوش به اقامه نماز جمعه بایستند، در ابتدای این مراسم دوستدار، به نمایندگی از جامعه اسلامی دانش آموزان گیلان به قرائت بیانیه جامعه دانش آموزان گیلانی پرداخت و آشوب ها و هنجارشکنی‌های دشمنان را محکوم کرد.

 

به راستی روزی است که جوانان آزاده ایرانی شرف و عزت و استقلال را به خود هدیه دادند و از استعمارگران غرورشان را پس گرفتند.

انتهای پیام/۱۳۰۱

 




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×