» آخرین اخبار » گیلان » ماجرای حیرت آمریکایی‌ها از انجام مأموریت ایران در مقابلشان از زبان فرمانده نداجا

ماجرای حیرت آمریکایی‌ها از انجام مأموریت ایران در مقابلشان از زبان فرمانده نداجا

آبان ۱۳, ۱۴۰۱ 0۰


حضور نیروی دریایی ارتش در ۲۵۰۰ کیلومتر دورتر از آب‌های جمهوری اسلامی نشان دهنده اقتدار ارتش است

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به اقتدار نیروی نظامی در جمهوری اسلامی ایران گفت: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های صورت گرفته نیروی دریایی ما با اقتدار در دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر دورتر از آب‌های ایران در برابر چشمان حیرت زده آمریکایی‌ها مشغول انجام ماموریت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر دریادار شهرام ایرانی در حاشیه بازدید از مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقر العلوم رشت، در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت هموطنان در حرم مطهر شاهچراغ و خانواده سرایداران اظهار کرد: شهید ناوسروان سرایداران (پدر آرتین) ۳۰ سال در مناطق جنوب نیروی دریایی ارتش بدون کوچکترین چشم داشت صادقانه خدمت کرد.

وی با اشاره به نقش‌ مهم وحدت در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی گفت: ترفندهای دشمن برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی از سال‌های گذشته تغییری نکرده و فقط شیوه آن تغییر کرده لذا مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با تأکید بر لزوم توجه به فضای مجازی در جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در حوزه فضای مجازی با معضلاتی مواجه هستیم که دشمن همین را هدف قرار گرفته است.

ایرانی با بیان اینکه دشمن از جنگ سخت علیه جمهوری اسلامی ایران ناامید شده است، تصریح کرد: دشمن ناامید و مستأصل از جنگ نظامی و سخت، هجمه‌های خود را برای نابودی فرهنگ ایرانی اسلامی و کمرنگ کردن اعتقادات و آرمان‌های جوانان ما به کار بسته و با دروغ پراکنی و جریحه دار کردن احساسات، ایمان جامعه را هدف قرار داده است.

وی جهاد تبیین را یکی از عرصه‌های مهم در جریان حق و باطل دانست و بیان کرد: بدون‌شک تبیین یکی از عرصه‌های مهم جریان حق و باطل است و حمایت مردم غیور ولایت مدار ایران اسلامی برای رسیدن به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی امری واجب و ضروری است.

با اشاره به اقتدار نیروی نظامی در جمهوری اسلامی ایران گفت: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های صورت گرفته نیروی دریایی ما با اقتدار در ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر دورتر از آب‌های ایران در برابر چشمان حیرت زده آمریکایی‌ها مشغول انجام مأموریت است.

انتهای پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×