» دسته‌بندی نشده » عضو هیأت رئیسه مجلس: راهپیمایی امروز نشان داد اغتشاشگران به هیچ وجه پایگاه مردمی ندارند

عضو هیأت رئیسه مجلس: راهپیمایی امروز نشان داد اغتشاشگران به هیچ وجه پایگاه مردمی ندارند

آبان ۶, ۱۴۰۱ 0۰


حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به راهپیمایی پرشور امروز مردم در شهرهای مختلف گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی بعد از نماز جمعه در شهرهای مختلف خط بطلانی بر اقدامات اغتشاشگران، آشوب طلبان و تروریست ها بود.

وی افزود: آشوبگران و اغتشاشگران تلاش داشتند تا با اقدامات و شعارهای‌شان جایگاهی در میان توده های مختلف مردم برای خود ایجاد کنند که راهپیمایی امروز نشان داد که آنان هیچ جایگاهی در میان آحاد مختلف مردم ندارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: مردم همانند همیشه جلوی بدخواهان و اغتشاشگران آشوب طلبان علیه این کشور ایستاده اند. دستگاه‌های امنیتی کشور نیز در مورد اخیر باید پاسخ شایسته‌ای را به تروریست ها و حامیان آنها بدهند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: اقدامات تروریست ها و اغتشاشگران و حامیان آنها باید از نظر حقوقی نیز مورد پیگیری قرار گیرد و کسانی که از تروریست ها به واسطه گاو شیرده منطقه یعنی عربستان حمایت مالی می کنند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مشاهدها فتنه از سوی دشمن علیه ملت ایران بوده ایم که در همه موارد ملت هوشیار و مسیر ایران با آگاهی و همچنین وحدت و یکپارچگی خود این فتنه ها را خنثی ساخته اند.

پایان پیام/ ت ۱۱




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×