» دسته‌بندی نشده » حاج‌ علی اکبری: انتقام خون شهدای شیراز را از مسببان این جنایت می‌گیریم

حاج‌ علی اکبری: انتقام خون شهدای شیراز را از مسببان این جنایت می‌گیریم

آبان ۶, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نماز عبادی _  سیاسی جمعه این هفته تهران (ششم آبان) ضمن سفارش همه به تقوای الهی گفت: همه باید تقوا در کلام را رعایت کرده و آن را به کار ببریم.

وی افزود: سخن درباره یکی از مهم‌ترین ارتباط جوامع بشری یعنی ارتباطات کلامی است که اگر ارتباط کلامی که شاید بیش از شاید ۷۰ درصد ارتباطات مردم را دربرمی‌گیرد اگر به راستی به صفت تقوا آراسته شده و مرزهای الهی در سخن رعایت شود نه تنها این سخن رو به اصلاح می‌رود بلکه سایر عرصه‌های زیست انسانی هم روی اصلاح خواهد دید.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: این مطلب به قدری مهم و اساسی که بیان حضرت امیرالمومنین (ع)‌ درباره آن با سوگند همراه شده است. ایشان فرمود به خدا قسم من ندیده‌ام کسی از تقوای خود بهره و سود ببرد مگر اینکه زبانش را مهار کند. این در حقیقت همان فرمایش خدای متعال است که فرمود ای کسانی که ایمان آورده‌اید سخنان استوار، کم، فکر شده، سنجیده شده و حساب شده بگویید. سپس فرمود اگر شما بتوانید قول سدید را سرلوحه خود قرار دهید بقیه اعمال شما هم اصلاح خواهد شد.

حاج‌علی‌اکبری اظهار کرد: امیرالمومنین فرمودند اگر انسان بتواند زبان خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کند و آن را به تقوای الهی آراسته کند، آن‌گاه از این تقوا در سایر امور زندگی خود هم بهره خواهد برد وگرنه بی‌تقوایی در زبان که بسیار در معرض آن قرار داریم می‌تواند همه حوزه تقوای انسان را در معرض خطر قرار بدهد.

خطیب نماز جمعه تهران به جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: شهادت عزیزانمان را در حرم مطهر شاهچراغ (ع) به دست رذل‌ترین انسان‌ها تسلیت عرض می‌کنم. اتفاق تلخ و جان گدازی بود که انسان‌های مظلوم را در حال عبادت و زیارت با آن وضع فجیع به رگبار بستند و امام امت را داغدار کردند اما به لطف الهی انتقام از جانیانی که مسبب این جنایت هستند یعنی استکبار جهانی گرفته خواهد شد.

این خبر در حال تکمیل است …..




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×