» آخرین اخبار » گیلان » انهدام ۲۰ باند بزرگ توزیع مواد مخدر در گیلان

انهدام ۲۰ باند بزرگ توزیع مواد مخدر در گیلان

آبان ۱, ۱۴۰۱ 1۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیرالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به افزایش روانی جامعه کمک می‌کند، اظهار کرد: نیروی انتظامی با مختل کنندگان نظم و امنیت جامعه در هر سطوحی به شدت برخورد کرده و اجازه جولان  به آنان نمی‌دهند.

وی با تأکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر در استان گیلان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از قاچاقچیان مواد مخدر کشف و ضبط شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از متلاشی شدن ۲۰ باند بزرگ توزیع مواد مخدر در گیلان خبر داد و افزود: در طی این مدت ۱۱ هزار قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان‌های مختلف گیلان دستگیر شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۶ درصد بیشتر است.

ملکی یکی از راه‌های کاهش مصرف و فروش مواد مخدر در استان گیلان را اجرای طرح‌های عملیاتی دانست و بیان کرد: بر اساس آمار و در راستای مبارزه با مواد مخدر تاکنون بیش از ۲ هزار طرح اجرایی و عملیاتی در استان انجام شده است.

انتهای پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×