» دسته‌بندی نشده » محمدبیگی: قوه قضائیه با دروغ‌پراکنان فتنه اخیر با قاطعیت برخورد کند

محمدبیگی: قوه قضائیه با دروغ‌پراکنان فتنه اخیر با قاطعیت برخورد کند

مهر ۲۴, ۱۴۰۱ 0۰


فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به آشوب‌ها و ناآرامی‌های روزهای اخیر در کشور گفت: کسانی که با دروغ‌پراکنی و فضاسازی‌هایشان باعث دمیدن در آتش فتنه و تحمیل هزینه به کشور نظام و مردم و جان باختن عده‌ای از هموطنانمان از جمله تعدادی از بسیجیان و ماموران پلیس شدند بدانند که باید پاسخگوی این عملکردشان باشند.

وی افزود: انتظار ما از دستگاه‌های نظارتی و همچنین قوه قضائیه این است که با تخلفات و جرائم این افراد که با دروغ پراکنی‌هایشان باعث تحمیل هزینه‌های زیاد به کشور و نظام شدند با قاطعیت برخورد کنند و برای آنها پرونده تشکیل شود.

محمدبیگی ادامه داد: در همه کشورها قوانینی برای برخورد با متخلفان در فضای مجازی وجود دارد و البته در کشور ما هم برای جرایم سایبری و جرایمی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد قوانین و مصوباتی وجود دارد و شورای عالی فضای مجازی نیز در این زمینه مصوباتی دارد که باید همه آنها اجرا شود. اگر خلاء قانونی در بحث مقابله با مجرمین و تخلفاتشان در فضای مجازی وجود دارد باید قانون‌گذاری در این زمینه در مجلس صورت گیرد و مجلس انقلابی باید قانون‌گذاری‌های لازم را برای رفع خلاءها در مبارزه و مقابله با مجرمین در فضای مجازی را انجام دهد تا ما در این زمینه با محدودیت و مشکل نبود قانون مواجه نباشیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته طرحی در همین رابطه در مجلس در حال بررسی است که هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

پایان پیام/ ت ۲۲




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×