» آخرین اخبار » گیلان » عفت و حجاب اساس حضور زنان در عرصه انقلاب اسلامی

عفت و حجاب اساس حضور زنان در عرصه انقلاب اسلامی

مهر ۲۱, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز دشمنان می‌خواهند از طریق شبیخون فرهنگی، عزت و عفت زنان را خدشه دار کند، گفت: فرهنگ عفت و حجاب اساس حضور زنان در جریان انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی در همایش تجلیل از پیرغلامان مداحی شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به اهمیت و جایگاه خاص پیرغلامان و مداحان حسینی در جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) نقش مهم و بسزایی در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ حسینی دارند و مداحی کردن برای اهل بیت(ع) نعمت و توفیق بسیار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه به برکت وجود پیرغلامان و مداحان حسینی فرهنگ مقدس عاشورایی در کشور عزیزمان ایران طنین انداز شده است، گفت: حرکت تمدنی اربعین حسینی از افتخارات جهان اسلام است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه موضوع حجاب و عفاف بانوان با تار و پود جامعه ایرانی در هم آمیخته شده است و دشمن تلاش می‌کند این موضوع هویتی را بی ارزش جلوه دهد، افزود: زن با شرف و مسلمان ایرانی هرگز اجازه حضور دشمن را در خاک پاک وطن نمی‌دهد.

حجت الاسلام عزت زمانی با تاکید بر اهمیت مکتب عاشورا خاطرنشان کرد: دشمن هرگز نمی تواند دستگاه فرهنگی امام حسین را از ما بگیرد و یک نگاه چپ دشمن و فتنه گری آنها با وجود مداحان اهل بیت عصمت و طهارت قاطعانه جواب داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه طاغوت جایگاهی در ایران اسلامی ندارد، افزود: همه باید تلاش کنیم تا با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دشمن را در جنگ فرهنگی ناکام بگذاریم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×