» آخرین اخبار » گیلان » جریمه ۲۱ میلیاردی کارخانجات برنجکوبی متخلف در گیلان

جریمه ۲۱ میلیاردی کارخانجات برنجکوبی متخلف در گیلان

مهر ۱۹, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از تشکیل ۸۵ پرونده در حوزه کارخانجات برنجکوبی طی دو ماه مرداد و شهریور امسال خبر داد و گفت: متخلفین به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۶۶۴ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال در حق دولت محکوم شدند.

مرتضی امینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در شش ماهه سال جاری بالغ بر ۱۳هزار پرونده در مجموعه شعب ویژه تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۲ هزار و ۷۲۴ فقره پرونده مختومه شده است.

وی عمده ترین تخلفات در حوزه کالا و خدمات را شامل گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت دانست و افزود: در بحث مرغ و نان که دو کالای اساسی است مشکلی نداریم و در وضعیت مطلوبی هستیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان ادامه داد: با نانوایانی که علی رغم بسته بودن نانوایی، آرد را گرفته و غیرمجاز فروختند، برخورد قانونی می‌شود.

امینی از تشکیل ۸۵ پرونده در حوزه کارخانجات برنجکوبی طی دو ماه مرداد و شهریور امسال خبر داد و عنوان کرد: هر ۸۵ پرونده در این بخش مختومه شده است.

وی عدم اعلام موجودی کالا، گرانفروشی، احتکار و عدم درج قیمت را عمده ترین تخلفات این بخش دانست و خاطرنشان کرد: متخلفین به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۶۶۴ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال در حق دولت محکوم شدند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×