» دسته‌بندی نشده » حزب الله: در هر نبردی اسرائیل را شکست خواهیم داد

حزب الله: در هر نبردی اسرائیل را شکست خواهیم داد

مهر ۱۹, ۱۴۰۱ 0۰


معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: «ما رژیم اسرائیل را شکست دادیم و تا زمانی که رزمندگان مقاومت اعم از فرزندان حزب الله و جهاد اسلامی و فرزندان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضور داشته باشند، در هر نبرد دیگری دشمن را شکست خواهیم داد».

به گزارش ایسنا، شیخ نعیم قاسم امروز دوشنبه در سخنانی گفت: مقاومت بزرگترین گواه بر این است که نصرت الهی برای مؤمنان با استقامت و جهاد آنها علیرغم تعداد اندک آنها حاصل می شود، زیرا آنها صاحبان حق هستند. ما اسرائیل را شکست دادیم و انشاءالله تا زمانی که در بین خودمان چنین مبارزین مقاومتی از فرزندان حزب الله و فرزندان جهاد و فرزندان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای حضور داشته باشند، در هر جنگی دشمن را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: آنها متحیر هستند که چگونه با ما مقابله کنند تا مشروعیت حضور ما را خدشه دار کنند، اما ما با منطق با آنها مقابله می کنیم و آنها ناتوان هستند.

معاون سید حسن نصرالله همچنین گفت که از نظر حزب الله، تشکیل کابینه جدید لبنان بسیار مهم‌تر از انتخاب رئیس جمهور این کشور است، حتی اگر فرصت چندانی به پایان دوره ریاست جمهوری نمانده باشد، چراکه تشکیل کابینه می‌تواند لبنان را در برابر سردرگمی سیاسی که در دوره انتخاب رئیس جمهور رخ خواهد داد، مصون نگه دارد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×