» آخرین اخبار » گیلان » مبارزه با فقر، فساد و تبعیض از شعارهای اصلی انقلاب است

مبارزه با فقر، فساد و تبعیض از شعارهای اصلی انقلاب است

مهر ۱۷, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرماندار بندرانزلی با اشاره به اینکه مبارزه با فقر، فساد و تبعیض از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به درستی در این حوزه عمل کنند تا این آرمان انقلاب اسلامی را به خوبی محقق کنیم.

محمد پور خوش سعادت در جلسه ای که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بندرانزلی برای تبریک هفته فراجا در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان تشکیل شده بود، اظهار کرد: امسال هفته فراجا با فتنه های اخیر مصادف شد که فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و همکارانشان با اقدام هماهنگ و موثر توانستند اوضاع را به خوبی کنترل کرده تا بندرانزلی وارد فضای فتنه و آشوب نشود و این شهرستان با کمترین خسارات از این بحران عبور کرد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فقر، فساد و تبعیض یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است، افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به درستی در این حوزه عمل کنند تا با حفظ انسجام و سرمایه اجتماعی این آرمان انقلاب اسلامی را نیز به تحقق برسانیم.

پور خوش سعادت با تاکید بر اینکه باید در حوزه جوانان و فضای مجازی همه دست اندرکاران با جدیت ورود پیدا کنند، تصریح کرد: بی تفاوتی در این حوزه ها باعث می شود تا سودجویان و دشمنان نظام و انقلاب بتوانند از این خلاء استفاده کنند.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با تاکید بر اینکه برای این نظام و انقلاب اسلامی ۳۰۰ هزار شهید دادیم و بهترین جوانان ما جانباز و شهید شدند، گفت: فداکاری آنهایی که پای این نظام ایستادند را چطور باید پاسخ دهیم؟ جز اینکه آرمان های انقلاب را به خوبی حفظ کنیم.

وی گفت: ما وظیفه داریم تا آرامش همه شهروندان را تامین کنیم، ولی وقتی یک عده در خیابان ناآرامی ایجاد می کنند، قطعا با آنان برخورد می شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×