» آخرین اخبار » گیلان » دستگیری ۱۱ سارق با ۲۸ فقره سرقت در گیلان

دستگیری ۱۱ سارق با ۲۸ فقره سرقت در گیلان

مهر ۵, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت قطعات، لوازم و محتویات داخل خودرو در گیلان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۱ سارق دستگیر و ۲۸ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ علیرضا حدادی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقای سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان قطعات، لوازم و محتویات داخل خودرو در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۱۱ سارق را شناسایی و دستگیر کردند بیان کرد: ۲۸ فقره پرونده سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در این رابطه کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان به معرفی سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی اشاره کرد و از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×