» دسته‌بندی نشده » اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» علیه اغتشاش‌گران/ حضور پر شور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در میدان انقلاب

اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» علیه اغتشاش‌گران/ حضور پر شور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در میدان انقلاب

مهر ۳, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» در اعتراض به اقدامات اخیر اغتشاشگران و هتک حرمت به قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات ملی و دینی بنا بود امروز عصر ساعت ۱۶ آغاز شود اما مردم انقلابی تهران از حدود ساعت ۱۵ در میدان انقلاب تجمع کرده‌اند و شعارهایی علیه فتنه‌گران سر می‌دهند.

 

ساعت ۱۵:۳۰؛ خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب مملو از جمعیت

هم اکنون خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب مملو از مردمی است که برای حمایت از آرمان‌ها و امنیت جامعه و در اعتراض به توهین‌های اغتشاشگران تجمع کرده‌اند.

خبرسازی‌های جعلی ضدانقلاب در مورد لغو این مراسم حاکی از نگرانی دشمنان مردم ایران از برگزاری با شکوه این مراسم است. اخبار تکمیلی در خصوص این مراسم به زودی منتشر خواهد شد.

 

 

ساعت ۱۶:۰۰؛ آغاز مراسم با قرائت قرآن در میدان انقلاب

مراسم در میدان انقلاب تهران با قرائت قرآن و پس از آن پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. 

“آتش به اختیاریم؛ از فتنه گر بیزاریم”، ” ایران پر از شهیده؛ فتنه جواب نمیده”، ” از فتنه گر بیزارم؛ کشورمو دوست دارم”؛ “ما لشکر امامیم؛ آماده قیامیم”، ” مرگ بر آمریکا”، ” مرگ بر اسرائیل”، سلبریتی حیا کن، جوانها رو رها کن”، “اهانت به قران رسم منافقین است؛ فتنه و آشوب گری کار منافقین است”، “مرگ بر منافق” و…. بخشی از شعارهایی بود که از سوی تجمع کنندگان سر داده شد.

 

 

ساعت ۱۶:۲۰ شعر خوانی احمد بابایی در مراسم

احمد بابایی یکی از اشعار خود را در توصیف فتنه برای حضار قرائت می‌خواند.

سوخته مغز و استخوان مرا

آنکه کشته برادران مرا

وقت فریادمان نرفته هنوز

اشعث از یادمان نرفته هنوز

آی بیگانه گرچه تشنه لبیم 

همچو زینب حریف می‌طلبیم

مرد و بیرق، زن و حجاب همین

نتوانید حجب حق بدرید،‌ اربعین را به حاشیه ببرید

ساعت ۱۶:۳۰؛ شعرخوانی گروهی نوجوانان

گروه شعرخوانی نوجوانان در حال اجرای برنامه هستند و مردم نیز آنها را همراهی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز بسیاری از مردم به صورت خانوادگی در اجتماع امت رسول الله حاضر شده‌اند، در این تجمع حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌های انقلاب جلب توجه می‌کند.

ضدانقلاب در شب‌های گذشته تلاش کرد با فتنه‌انگیزی،‌ آشوب‌های متعددی را در کشور به راه اندازد که با بی‌اعتنایی مردم مواجه شد. آتش این فتنه‌ها به سرعت فروکش کرد و امروز مردم در سراسر کشور طی تجمعاتی حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب و مقدسات اسلامی خود اعلام می‌کنند.

در حال تکمیل . . .

 




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×