» آخرین اخبار » گیلان » رسانه‌ها باید نقش روشنگرانه خود را در وقایع اخیر به درستی ایفا کنند

رسانه‌ها باید نقش روشنگرانه خود را در وقایع اخیر به درستی ایفا کنند

شهریور ۳۱, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها باید نقش روشنگرانه خود را در وقایع اخیر، به درستی ایفا کنند، گفت: بعد از نماز جمعه فردا(اول مهرماه) و در راهپیمایی بساط جریان فتنه توسط مردم آگاه و بصیر برچیده می‌شود.

رضا ثقتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به رفتارهای ساختارشکنانه و ناهنجار افراد اغتشاش‌گر و تخریب اموال عمومی توسط این افراد را متوجه مردم دانست و اظهار کرد: به آتش کشیدن اماکن مقدس نقشه منافقان بوده که از همین اماکن، بساط نفاق‌شان برچیده شد و ضد انقلاب با اینگونه رفتارها، انتقام ضربه‌هایی که از روشنگری و بصیرت‌افزایی مساجد متحمل شده را می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان توضیحات ارائه شده از سوی فراجا در جریان فوت هموطن عزیزمان مرحومه امینی را شفاف و روشنگرانه عنوان کرد و افزود: با این وجود رسانه‌های ضد انقلاب با اما و اگر و ایراد خدشه به این توضیحات، مسیر درک و پذیرش آن را برای برخی از مردم دشوار کرده‌اند.

وی برجسته‌سازی مسئله قومیت‌ها در ماجرای فوت این هموطن را نقشه ضدانقلاب دانست و با بیان اینکه رسانه‌ها باید نقش روشنگرانه خود را در وقایع اخیر، به درستی ایفا کنند، گفت: در جنگ رسانه‌ای امروز امپراتوری رسانه‌ای غرب با تمام امکانات و ابزارهای در اختیار خود، در مقابل جریان حق و حقیقت ایستاده و ایجاد شکاف بین مردم، دولت و نظام اسلامی را در سر می‌پروراند.

ثقتی بیان کرد: این بار صحنه آرایی دشمن از مسیر تقابل با مقدسات نظیر حجاب و اماکن مقدس برنامه ریزی شده و رفتارهای فتنه‌گران از جمله هتک حرمت به بانوی محجبه، قلب هر انسانی را به درد می‌آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه بعد از نماز جمعه فردا(اول مهرماه) و در راهپیمایی بساط جریان فتنه توسط مردم آگاه و بصیر برچیده می‌شود، تصریح کرد: اصلاح برخی رویه‌ها در حوزه فرهنگ و گشت ارشاد، مطالبه مردم است اما عده‌ای از طرح این مطالبات مدنی سوءاستفاده کرده و دست به تخریب اموال عمومی از جمله آتش زدن اتوبوس انتقال خون، آمبولانس، ماشین‌های مردم، بانک‌ها و… در استان زده‌اند که قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×