» آخرین اخبار » گیلان » تداوم تخریب ویلاهای غیرمجاز ساخته شده در گیلان +عکس

تداوم تخریب ویلاهای غیرمجاز ساخته شده در گیلان +عکس

شهریور ۲۸, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حکم تخریب چهار دستگاه ویلای غیر مجاز در روستای فخر آباد از توابع شهر لشت‌نشاء به مساحت ۸۵۰ متر مربع و به ارزش ۱۲ میلیار تومان با حضور احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان صبح امروز اجرایی شد.

 

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به حکم تخریب چهار دستگاه ویلای غیر مجاز در روستای فخر آباد اظهار کرد: شخصی بخش وسیعی از اراضی زراعی و شالیزاری را بدون طی مراحل قانونی و به صورت غیر مجاز تغییر کاربری داده و پس از ساخت و ساز، آن را به افراد غیر بومی فروخته است.

وی با بیان اینکه این مساله در کمیسیون ماده ۹۹ رسیدگی شده و حکم قلع و قمع بنا و مستحدثات صادر شد. افزود: این حکم پس از تایید در دیوان عدالت اداری صبح امروز با رعایت قانون و حفظ حقوق همسایگان اجرایی شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با بیان اینکه افرادی با دور زدن قانون اراضی کشاورزی را تغییر کاربری غیر قانونی داده و در آن ساخت و ساز می‌کند، گفت: این افراد با فروش چنین ویلاهایی به غیربومیان به سرمایه های هنگفتی دست می‌یابند.

وی با تأکید بر اینکه  دستگاه قضایی با کسانی که قصد تخریب اراضی زراعی را دارند با قاطعیت برخورد خواهد کرد، به افرادی که قصد خرید ویلا و ساختمان در استان های شمالی دارند توصیه کرد تا قبل از اقدام به خرید از سازمان های مربوطه مانند امور اراضی، بنیاد مسکن و دادستانی استعلام کنند.

 

انتهای پیام/۸۴۰۰۷




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×