» آخرین اخبار » گیلان » توزیع ۱۳۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی در گیلان

توزیع ۱۳۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی در گیلان

شهریور ۲۷, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۶۴ نوع قلم کالا مخصوص هنرستان‌ها به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در قالب طرح وارش تابستانه بین ۱۱۸ هنرستان استان گیلان توزیع شد.

محمد فائزی در حاشیه مراسم توزیع تجهیزات هنرستان‌های استان اظهار کرد: خداوند را شاکریم که توفیق داشتیم تا در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس لوازم و تجهیزات ورزشی به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در سطح مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان در قالب طرح وارش تابستانه توزیع کنیم.

وی ضمن تشکر از همراهی همه عوامل این طرح و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت هنرستان‌ها، افزود: با این اتفاق مبارک می‌توانیم بگوییم که برای توسعه و تجهیز هنرستان‌ها در راستای پیشرفت و رفع نیازهای کشور گام موثری برداشتیم و با نگاه دغدغه‌مند وزارت آموزش و پرورش و اداره‌کل نوسازی مدارس به جهت رفع مشکلات و جایگزینی تجهیزات هنرستان‌ها که فرسوده شده‌اند، انجام گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به توزیع این تجهیزات با توجه به نیاز هر ناحیه و منطقه از استان، گفت: نحوه توزیع این تجهیزات به مدارس در اختیار ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خواهد بود و با حرکت کاروان امید و جانمایی و استفاده بهینه از این تجهیزات به شکوفایی هنرستان‌ها کمک کنیم.

فائزی ادامه داد: هفته آینده مقداری تجهیزات از جمله کامپیوتر و … نیز بین شهرستان‌ها توزیع خواهیم کرد و در سال تحصیلی پیش رو در قالب پروژه مهر قصد داریم تا هنرستان‌ها را نیز به صورت ویژه ببینیم و تجهیزاتی را بین هنرستان‌های استان نیز توزیع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان یادآور شد: این تجهیزات در دو مرحله به ارزش  ۱۳۰ میلیارد ریال توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان خریداری شده است و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گرفت. این تجهیزات در حدود ۶۴ نوع قلم و به تعداد ۱۲۰۰ کالای هنرستانی بین ۱۱۸ هنرستان توزیع گردید. هدف از توزیع این اقلام تقویت تجهیزات هنرستان‌ها بوده است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×