» دسته‌بندی نشده » کمبود اقلام دارویی مقطعی است

کمبود اقلام دارویی مقطعی است

شهریور ۲۴, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/قم سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: کمبودها مقطعی است و خوشبختانه در حد قابل قبولی در سطح استان در حال تأمین است و نسبت به کشور، وضعیت بهتری داریم.

عباس تهذیبی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم امروز بیست و سوم شهریورماه طی سخنانی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات دارویی، افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که در مورد دارو وجود دارد، سعی کرده‌ایم تا جای ممکن این مشکل را برطرف کنیم.

وی گفت:‌ کمبود دارو در استان مقطعی است و خوشبختانه در حد قابل قبولی در سطح استان در حال تأمین است و نسبت به کشور، وضعیت بهتری داریم.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم، اضافه کرد: در مورد اقلام خاص شاید به دلیل مصرف بیش از اندازه کمبود وجود داشته باشد که آن نیز در حال کنترل بوده و با پیگیری‌ها کمبود دارویی تا حد ممکن برطرف شده‌ است.

تهذیبی اعلام شماره تماس‌های ۱۹۰ و ۳۶۱۶۲۶۷۰ برای بیان مشکلات دارویی گفت: کارشناسان امر در این زمینه فعال بوده و همشهریان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی با این شماره‌ها تماس بگیرند تا راهنمایی شوند.

وی در خصوص وضعیت داروی مورد نیاز درمانگاه‌های استان نیز اظهار کرد: این درمانگاه‌ها پیش از اتمام داروهای مصرفی اقلام دارویی مورد نیاز را به این معاونت اعلام کنند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×